Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjabba! planerar inför vintern och kommer förmodligen dra en vecka till alperna. Det jag är ute efter är ett snösäkert ställe med lätttillgänglig offpist, mycket svarta pister, gärna bra uteliv (inte det viktigaste).
Varför åka till svindyra franska alporter? Åk till typ österrike eller italien och få ut lite mer av pengarna!
Bra åkning är det överallt i alperna... Så länge du inte åker till någon liten okänd håla (inte för det nödvändvist behöver betyda att de är dåliga) och väljer en något etlaberad skidort istället så kommer det bli toppen!
Själv skulle jag rekomendera Saalbach Österrike...
hmm jag gjorde ngt skojj i vintras. jag struntade i allt vanligt å åkte till polen och det varriktigt bra offpist och mist sagt utmanande pister. åkte till zakopane.
Jag menar att om man inte är den mest erfarna skidåkaren så spelar alport som alport ingen roll! Det blir huusomhelst en helt ny upplevelse jämfört med sverige små kullar...
Varför har ingen nämnt st.anton? MKT Offpist, väldigt bra uteliv med många sköna säsongare bland annat...ibland e det till och med offpist i pisterna när de snöat mkt