100 höjdare flyger helikopter...

sebbe_h

Ny medlem
I slutet av måndagens 100 höjdare nämndes det att F&F skulle upp till norrland och flyga helikopter. Och genast gick mina tankar till Micke Högberg. Men jag undrar forfarande. Vad kan det vara för helikopter-relaterad snubbe som kan tänkas dyka upp i ett program där man ska kora Sveriges skönaste individ.

Är det någon som har nån Inside-info?

Eller så är det så att de på grund av för stora sträckor färdas med heliktoper istället för bil mellan de olika personernas. Fast det är bara en tanke.

de flög hit till Hudik i sommras å träffa en karl som delar ut metro tidningen här stan,sen skulle de flyga vidare till sunsvall vet ja i alla fall.

Finns en släkting/barbarn till (om jag minns rätt) det så kallade spöket.
Spöket var en mycket känd flygare som gjorde otroliga flygningar världen över i orkaner och mörker, han var en av sveriges mest berömda flygare!

Han har nu ett barnbarn som är något vid 20 år, och han ska tydligen vara en grym helikopterchaffis. Fixade tydligen helikoptercertifikat redan vid 18-års åldern eller liknande (gissar lite vilt). Kör med tatueringar, hänger på endel fester och är allmänt cool för att vara en så duktig helikopterflygare.
Det där vad jag har hört ialafall, sen om det stämmer i verkligheten har jag ingen aning om. För om jag inte minns helt fel bodde han i jämtland, villket inte är speciellt Norrland.

I norrland vet jag vara en Helikoptersnubbe och han bor några kvarter ifrån mig. Han brukar flyga Kaj Z, Sverre L, m,m. Han har en egen helikopterfirma som heter westenhelicopters eller liknande, men har svårt att tänka mig att dom skulle prata med han.

/F

Tror dom kommer att träffa "det gamla paret i Östersund som klär sig likadant".
Samt träffa Oliver Vogel AKA "kylskåpsmannen" i Mattmar.

har gammla paret med likadana kläder varit med på 100 höjdare??? dom e cleana.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp