1080 pjäxor?

sWen

Ny medlem
1080 pjäxor?
Tjena! Nån som vet vart man kan köpa billiga 1080 pjäxor eller helt enkelt kanske vill sälja sina ca 28 er ? Behöver inte vara årets modell..

1080 pjäxor?
Beställde 1080 flyer i strl 41 lr 42, minns inte,
på Team Sportia för några vecor sen..
Har ävn sett dom på Intersport..
Dom är då ruggigt sköna för priset!

1080 pjäxor?
Det där med klubbdag e kanske inte något som hjälper honom mkt om du inte nu är medlem i någon skidklubb.

2800:- ligger årets modell på. Finns i de flesta välsorterade butikerna, vet i alla fall att vi har dem op alpint i sthlm (www.alpint.com). Vi har självklart även klubbpriser om du e klubbmedlem.

1080 pjäxor?
årets 1080pjuckar ska ju tydligen ha en liten gel under hälen för maximal komfort. vet inte riktigt om det funkar men ändå :) beställde ett par förra veckan...

1080 pjäxor?
Såhär ligger det till!

Salomon har 2 parkpjäxor. Den ena heter Salomon 1080 flyer och den är en JUNIOR modell av den riktiga Salomon 1080 Foil.

Flyern har inte alls samma egenskaper som Foil har. Så jag rekomenderar att ni köper 1080 Foil istället, Snyggare, Dämpning i hälen, luftning och massa andra saker som Flyern inte har.

Flyerns pris är ca 1800

Foilens pris är ca 2800

Och samma när det gäller skidorna, Flyer är juniormodell av Foil.

Pris foil 6000 ungefär

Pris Flyer 2900 ungefär

Nu vet ni den bistra sanningen ni som köpt Flyer!

1080 pjäxor?
tyckte inte foil va så sköna..kändes som att det bara va massa bommul i den och så kändes det som om man fladdra runt inne i skon.. så det blev salomon pro model istället.. inte för att det hade ås mycket med denna tråd o göra, men nu vet ni ! =)

1080 pjäxor?
Almex, Jag skrev ca 1800. Den kostar 1800 på dom flesta sportaffärer. Sen kanske det finns några enstaka ställend en är billigare på!

1080 pjäxor?
Jag har precis köpt ett par 1080 foil som ja tyckte var sköna när ja testade dom i affären. Men jag åker lite blandat park, pisten och lite offpist. Men ja skulle nog säga att ja åker mest i pisten, jag är inte direkt någon kung i parken men tycker iaf det är ganska kul. Har ja valt rätt pjäxa, vet att den är skön att hoppa med men hur är den då det gäller vanlig pist åkning och eventuellt offpist, någon som vet? känner mig lite lost :/

Tillbaka
Topp