11-13 54 timmars non-stop snowboarding

BataZion

Ny medlem
Finns det någon som har tagit nått rekord i åka längst under den tiden när backen är öppen?
Någon som vet vad världsrekordet är för att åka snowboard i längst tid i sträck är.
Skulle rekordet gå och slå på dom här 54 H som backen e öppen den 11-13?
Finns det nån som skulle kunna tänka sig slå det här rekordet om det visar vara möjligt att göra de.

Har kört sedan 9 till 23 en gång. Då jävlar vad jag sliten.
Och definera åka i sträck, man åker u lift och det är ju som en paus.

han menar ju ändå med lift, vet inte så många backar som tar 54 timmar o ta sig ner för:S

Tror att det finns lite regler kring tidsmässiga rekord faktiskt, ca 5m paus per timma eller något sånt. Jag är långt ifrån säker men gå in på guinness hemsida så finns säkert info om det där.

Klart jag menar med lift annas måste jag ha en skoter som drar mig upp men om nu vi ska försöka få me åre i guinness rekord bok så kanske e de så vi måste göra.
Men min första tanka va med lift. Någon som vet om det är någon som har lyckats åka mer än i ett dygn och då menar jag med att sitta i liften på vägen upp alltså va i backen rekordet kanske man får göra om det till.

Hmm. Men definiera "skidåkning"... Det är ju möjligt att bara sladda runt lite och i princip inte göra av med mer energi än det går åt till att stå upp... Är det då en tävling i skidåkning eller vem som orkar hålla sig vaken längst?

Rent formält vem som orkar vara vaken längst och vara ute i backen samtidigt utan att somna.
Finns det någon tidigare som har försökt sig på något sådant i åre finns det dokumenterat lr kommer det att vara möjligt att kröna en king of the hill?

Om ni ska göra nåt kul/rekordförsök så ett tips, snacka med Red Bull, de kanske är i krokarna!
Martin där är skön, martin.nordstrand@se.redbull.com

Där sa du det redbull e faan godare än kaffe och det är ett perfekt tillfälle att göra reklam för sina nya redbull shots lr vad dom heter. Tusen tack för iden.

Tillbaka
Topp