Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
181 cm eller 188 cm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VictorTh" data-source="post: 573619" data-attributes="member: 93341"><p>Vi säger så här; Tidigare har jag åkt med familjen, eller vänner som inte varit jätteduktiga på skidor. I vintras var jag uppe med ett gäng, som alla var snäppet bättre än jag. Jag utvecklades mycket, och fick försmak för mer skidåkning. Jag har alltså inte åkt så mycket offpist, egentligen ingen riktig puder alls, men om jag åker med några som vill göra det hänger jag mer än gärna på. Så det beror mest på vad det är för folk jag åker med. Tror dock det till större delen kommer bli "pist-folk" i framtiden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VictorTh, post: 573619, member: 93341"] Vi säger så här; Tidigare har jag åkt med familjen, eller vänner som inte varit jätteduktiga på skidor. I vintras var jag uppe med ett gäng, som alla var snäppet bättre än jag. Jag utvecklades mycket, och fick försmak för mer skidåkning. Jag har alltså inte åkt så mycket offpist, egentligen ingen riktig puder alls, men om jag åker med några som vill göra det hänger jag mer än gärna på. Så det beror mest på vad det är för folk jag åker med. Tror dock det till större delen kommer bli "pist-folk" i framtiden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
181 cm eller 188 cm?
Tillbaka
Topp