elinnyk
Ny medlem
2 personer till vårt boende i Verbier
Tjenare!! Vi är fyra sköna tjejer & killar från Göteborg som nu söker 2 sista slipade diamanter till vårt boende kommande säsong i Verbier. Lägenheten har 6 bäddar och ligger i ”centrala” Verbier till ett bra pris. Boendet har matplats, toalett, dusch, bastu, terrass m.m. För mer info är det bara att skicka iväg ett pm till mig här
Vårt fokus under säsongen kommer vara mycket skidåkning med bl.a. toppturer, puderåkning och allt annat som sker under laggsen, haha
Eftersom säsongslivet har så mycket annat än bara skidåkning att bjuda på också tackar vi heller inte nej till andra roligheter och allt vad det innebär.
Med detta sagt, skicka ett pm eller skriv till mig på Facebook! Vi hoppas på en riktig nice vinter
Vårt fokus under säsongen kommer vara mycket skidåkning med bl.a. toppturer, puderåkning och allt annat som sker under laggsen, haha
Eftersom säsongslivet har så mycket annat än bara skidåkning att bjuda på också tackar vi heller inte nej till andra roligheter och allt vad det innebär.
Med detta sagt, skicka ett pm eller skriv till mig på Facebook! Vi hoppas på en riktig nice vinter