2 platser lediga i lagenhet nara Snowbird & Alta

fredrikl

Medlem
2 platser lediga i lagenhet nara Snowbird & Alta
Hej.

Vi ar tva killar pa 27 ar som flyttar in i en laganhet i Salt Lake City (Cottonwood Heights) i slutet av november. Vi planerar att ha lagenheten fram till forsta mars men den hyrs manad till manad med 30 dagars uppsagningstid, sa kontraktet kan forlangas sa lange som onskas. Lagenheten ligger 100 meter fran en skidbuss hallplats som tar dig upp till Snowbird och Alta eller Solitude och Brighton om man skulle vilja kopa sasongskort dar istallet. Tar troligtvis mellan 30 och 40 min att ta sig upp till skidorterna med bussen som ar gratis da man har liftkort. Affarer och bibliotek med gratis internet ar det ocksa valdigt nara till. Vi kommer inte att jobba har utan bara aka skidor. Om det finns 1 eller 2 tjejer eller killar dar hemma som skulle vilja gora det samma i vinter och flytta in med oss sa far ni sa garna hora av er sa fort som mojligt. Hyran ar $714 (6000 kr) per manad som vi delar lika pa. Likasa skulle vi aven dela pa elektricitet och uppvarmning av lagenheten som inte ingar i hyran. Bra att veta ar att snowboards inte ar tillatna i Alta. Tog darfor inte med mig min i ar. Det basta med akningen ska vara pudret. Kommer i genomsnitt 12 meter sno per ar, och den sags vara bland de lattaste i varlden. Lattast att ta sig hit ar genom att flyga till Salt Lake City. Lagenheten ar inte allt for langt fran flygplatsen.

Hor av er!
Fredrik

Snödjup

Tillbaka
Topp