2 vill bli 6 - Val d'Isère 12/13

jullpan

Ny medlem
Hej världen!

Jag och min kompis Alina planerar att åka till Val d'Isère i vinter och är för tillfället på jakt efter ett trevligt gäng att bo med. Vi har hittat en intressant lägenhet men behöver folk att fylla ut den med (6 pers får det plats) eller om det finns någon där ute som behöver fylla ut sin lägenhet så hänger vi gärna på!

/ Julia och Alina

Tjena!

Jag åker ner själv från Stockholm i slutet på november och behöver någonstans att bo:)
Är 92a och åker snowboard hela dagarna. Är ganska organiserad av mig och håller det gärna
fräscht och snyggt.
Har fixat jobb där nere på klubbarna så jag hoppas det är okej att jag har med mig dator och högtalare,
har varit lite seg på boende fronten däremot...

Vore supergrymt om ni kom nu med goda nyheter till mig ang. boendet där nere! :)

/ Martin

tja!
Jag kommer försöka ta mig till alperna i början av jan. Nu är det så att jag kommer åka själv så måste hitta några sköna människor att bo med.
Jag är 20 år och kommer från stockholm. har säsongat förut men inte i alperna.
Är sjukt intresserad av boende då det känns som att det är dags att fixa allt sådan.. innan det blir försent!
Hör av er om detta låter intressant!
Mvh Leo Jonsson
Leojonsson_44@hotmail.com

Hej Julia och Alina!
Jag heter Matilda och är påväg ner till alperna denna säsong jag med. Jag söker någonstans att bo och jag skulle gärna vilja dela med er. Min facebook är Matilda Dahlin, den störe bakgrundsbilen är på min kära far o syster på en båt, så ni hittar mig! :) Jag har själv mörkt hår på bilden och sitter med en gul tröja.

Vore kul att höra från er.
Kram Matilda

Mail: dahlinmatilda@gmail.com

HEj! Jag och två till goa helsingborgare är ute efter några att bo med, vi är trea goa och glada tjejer som är ute efter kulkulkul! Vi är väldigt sociala och lätta att umgås med och vill gärna ta del av ett större boende! om ni är intresserade så hör av er!!

FB: Louise Lagerlöf
Mail: Louise.lagerlof@hotmail.com

Hej!
Vi är 3-4 killar i ålder 20-23 som kommer åka ner i slutet av november/början av december. Dock är det inte bestämt till hundra procent mellan Val d'isere eller St Anton. Men vi är öppna för förslag och vore roligt att få lite konkreta alternativ :)

fridholm1@telia.com
FB: Victor Fridholm

Ha det fint

//

Victor

Tjena!

Jag och kanske en till polare är sugna på att dela något i val dïsere båda 19 och första säsongen!
Hoppas det är någon som vill teama upp och göra en fet säsong!
Vi har kollat lite på boende men är rätt dyrt om man bara är två!

Hör gärna av er !

Nås lättast på facebook : http://www.facebook.com/magnus.franzon.1

Hej! Är en kille på 19 år som ska ner till alperna själv, hur ser det ut med boendet för er nu? / filip

Även jag, precis som många fler ser jag, är ute efter boende! Vi är två stycken (kanske tre) som är sugna på alperna, destination spelar faktiskt ingen större roll då vi är öppna för förslag! Vi delar gärna med fler:)) Det är jag och två tjejer, alla är vi 19 år, från skåne, väldigt lätta att ha att göra med och ser fram emot en galet bra säsong nere alperna!

Om någon behöver fylla ut sitt boende så hör gärna av er!:))
Oliver_Akerman@hotmail.com

MVH
Oliver

Tillbaka
Topp