Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
2011-2012 setup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="qtus" data-source="post: 917113" data-attributes="member: 128033"><p>Stale är butiken jag var in på (känner inte till någon annan i umeå då jag typ varit där typ 5 gånger)</p><p>Blir mest troligt att åka ned nu på lördagen och se om ja hittar några andra.</p><p>Jag provade nyss bootsen igen, följde guiden här på FR och tyckte inte att ja kände att tårna nuddade fronten på bootsen.. tryckte även ned handen för att känna hur de skulle kännas att ta där så att säga.. men inte vad ja kände med foten.</p><p></p><p>Blir att ringa ned till STALE och höra om det går bra att byta.</p><p></p><p>Nu till en annan fråga, finns det några fler butiker som säljer snowgear och prylar i centrum? (då bilen är för kass för att köras ned till umeå blir det buss)</p><p></p><p>Även tips på andra märken som har bra kvalla o pris på boots.. Ambush bootsen låg på 2500 antar att det är ett rimligt pris för ett par bra boots?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qtus, post: 917113, member: 128033"] Stale är butiken jag var in på (känner inte till någon annan i umeå då jag typ varit där typ 5 gånger) Blir mest troligt att åka ned nu på lördagen och se om ja hittar några andra. Jag provade nyss bootsen igen, följde guiden här på FR och tyckte inte att ja kände att tårna nuddade fronten på bootsen.. tryckte även ned handen för att känna hur de skulle kännas att ta där så att säga.. men inte vad ja kände med foten. Blir att ringa ned till STALE och höra om det går bra att byta. Nu till en annan fråga, finns det några fler butiker som säljer snowgear och prylar i centrum? (då bilen är för kass för att köras ned till umeå blir det buss) Även tips på andra märken som har bra kvalla o pris på boots.. Ambush bootsen låg på 2500 antar att det är ett rimligt pris för ett par bra boots? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
2011-2012 setup
Tillbaka
Topp