Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
2012/2013 år skidor. Ryktestrådar summerat.. ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Biegg_Omai" data-source="post: 948035" data-attributes="member: 14479"><p>Har följt den här tråden ett tag och sett att det finns endel som sitter på information som jag är intresserad av. Främst gäller det Line skidor och modellerna Opus och Influence 115. </p><p></p><p>Opus blir 192 nästa år och har sina fördelar med 144-118-141 mått men hur mjuk är denna skida? Är det en spagetti a la line the Ostness dragon eller går den mer mot Dynastars pro legend? Är även intresserad av vad denna skapelse väger?</p><p></p><p>Influence(115 ?) skidan har jag inte hittat mer info om än att den kommer i 192 nästa år samt att metallen består. Här undrar jag över mått, vikt och svängradie?(bilder skulle även var intressant)</p><p></p><p>Sen undrar jag över skidan som Jwester talar om tidigare i tråden, The Norwalk. Någon som vet mer om den? </p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Biegg_Omai, post: 948035, member: 14479"] Har följt den här tråden ett tag och sett att det finns endel som sitter på information som jag är intresserad av. Främst gäller det Line skidor och modellerna Opus och Influence 115. Opus blir 192 nästa år och har sina fördelar med 144-118-141 mått men hur mjuk är denna skida? Är det en spagetti a la line the Ostness dragon eller går den mer mot Dynastars pro legend? Är även intresserad av vad denna skapelse väger? Influence(115 ?) skidan har jag inte hittat mer info om än att den kommer i 192 nästa år samt att metallen består. Här undrar jag över mått, vikt och svängradie?(bilder skulle även var intressant) Sen undrar jag över skidan som Jwester talar om tidigare i tråden, The Norwalk. Någon som vet mer om den? Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
2012/2013 år skidor. Ryktestrådar summerat.. ?
Tillbaka
Topp