Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
25 meter stighud
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1201411" data-attributes="member: 34110"><p>Jag satte ihop "riktigt dålig kommunikation" + fel grejer + "gåva" och fick det till att du kanske inte har en faktura där du betalat för 25m stighud?</p><p></p><p>Annars känns det som att hen som beställde 25m men fick ditt paket kommer att höra av sig till återförsäljaren?</p><p>Varpå återförsäljaren hör av sig till dig och senast jag hörde något om sånt där så var det olagligt att behålla det som uppenbart skickats fel ifrån återförsäljaren varpå du skulle bli ersättningsskyldig och få betala mer än vad du fått in på att sälja vidare fel-leveransen på ett forum.</p><p></p><p>Jag menar väl, tro det eller ej, men jag kanske bara har missförstått hela din första post?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1201411, member: 34110"] Jag satte ihop "riktigt dålig kommunikation" + fel grejer + "gåva" och fick det till att du kanske inte har en faktura där du betalat för 25m stighud? Annars känns det som att hen som beställde 25m men fick ditt paket kommer att höra av sig till återförsäljaren? Varpå återförsäljaren hör av sig till dig och senast jag hörde något om sånt där så var det olagligt att behålla det som uppenbart skickats fel ifrån återförsäljaren varpå du skulle bli ersättningsskyldig och få betala mer än vad du fått in på att sälja vidare fel-leveransen på ett forum. Jag menar väl, tro det eller ej, men jag kanske bara har missförstått hela din första post? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
25 meter stighud
Tillbaka
Topp