2st St:anton!

Jonas_Wallin1

Ny medlem
2st St:anton!
Hejsan!
Vi är två skötsamma killar som söker boende i St:Anton från Januari. vi är båda 84or och öppna för alla förslag. En från nyköping och en ifrån värmland...jag lovar ni kommer inte ångra er!
Jonas & Philip
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp