3 killar letar boende att dela i MAYRHOFEN.

philipc

Ny medlem
3 killar letar boende att dela i MAYRHOFEN.
Ifall någon har en lägenhet på g och behöver lite mer folk för att fixa hyran så hör av er snarast! Åker ner till Mayrhofen i slutet av november!

mvh philip, andreas och patrik
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp