3 lediga platser i Sälenstuga över NYÅR!

Servus!

Vi är 3 tjejer som har en stuga i högfjällsbyn i Sälen över nyår 2008/2009. Denna är dock för 6 personer, så 3 sköna människor sökes att joina! :D

Vi är 23-25 år, partyglada, och allmänt störtroliga =)

Skriv ett mail och berätta lite om er och skicka även med bilder.

malinelvira@hotmail.com

Såååå hörs vi snart! :P :P

tjingeling
//Malin, Madde, Christine

Nä, ni ser för slitna ut på bilden... Så att ställa kravet med bifogad bild låter dumt!

Ytlighet rockar!

haha skicka med bilder :) då skulle ju inte jag ha nått problem med att få platsen..

Jag är fett på. Fast jag vet inte. Jag är ju antagligen den snyggaste vart jag än går men jag är 16 år, tänk om någon av er var min mamma. Neehdå!

Skiersdown: Eller helt enkelt tre söta, smarta, trevliga och roliga 24åriga tjejer som har några platser över i en stuga i Sälen? En biolog, en agrarvetare och en civilingenjör. Jag tror vi är lite förbi fjortisstadiet. Tror du att man slutar festa och ha roligt när man fyller 20 eller? Hoppas jag för din skull att du inte gör, ha kul så länge du kan är mitt tips (som äldre och mognare kvinna..)(som du för övrigt drömmer om att få sätta på).

Skiersdown låter juh som om han skulle va fjortisen i denna konversation hackar på deras bild och kallar dom fjortis för att...??? att du ens orkar ta dig tiden och sitta o snacka om folk du inte känner bevisar ganska snabbt vem av er som e mognast ;) men men skulle jag inte till sälen veckan efter skulle jag lätt på :) hoppas ni har kul tjejer

peace out

Håller med föregående e väl perfekt att försöka få me någon mer festgalen upp till sälen om man har plats över!
Hade de varit för någon månad sen hade vi varit 3 grabbar som defnitivt varit intresserade men vi har redan fixat en stuga uppe i tandådalen över nyår.
men vem vet kanske ses i dimman;)

Tillbaka
Topp