3 tjejer söker boende i CHAMONIX!

KajsaG

Ny medlem
3 tjejer söker boende i CHAMONIX!
Hej!
Vi är 3 19-åriga tjejer som är i desperat behov av en lähenhet i Cham, säsongen 08/09. Hade tänkt dra ner i slutet av december-april.
Några som hittat något och behöver några inneboende, eller kanske någon som hyr ut nått??

Svara här!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp