fast det där var ju lite fel! wakeboard är typ 3 ggr tyngre att dra upp en skidor eller nåt sånt.BigAir sa:Du, det kommer palla utan problem!
Vet folk som åkt vattenskidor (som är betydligt tungare att dra) bakom 10 hk motor.
Kör just nu Vattemskidor bakom 30hk, och en wakeboard behöver du dessutom inte lika mycket fart till då det är mer bäryta. Det räckar och blir över första året, jag lovar!
v-formad botten? det heter skrov.Jolley_Roger sa:Asså de kommer gå så tungt så de finns inte... sen är de ju mer nice om du har en båt med stor motor och v-formad botten så du får lite bra vågor... Men aa de kan ju gå med den där oxå men ja så kul vet ja inte om de blir!
om du syftade på mitt första inlägg det där med våran 225 hk båt så var det bara ett skoj som jag råkade trycka skicka på :SGiga_HST_GangSteR sa:Det beror på propellerns storlek och stigning. Och mycket beror på vilken viktöverföring som du har på båten. Med rätt teknink så kommer ni upp, och det kommer ta lång tid. Och om man e nybörjare så är det lättare med starkare motor...