Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
360, 540
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakobandersson" data-source="post: 424146" data-attributes="member: 43867"><p>det är bara och tänka på att du ska graba så när du åker in mot hoppet så tänk: nu ska jag graba,nu ska jag graba sen så äre bara att köra. du kan ju liksom börja med att bara hålla "graba" på pjäxan så du får in känslan lite sen när du har vant dig lite så är det bara att utveckala men det känner du.. sen när det kommer till 540 så tycker jag att du kan köra i ett ca lika stort hopp som i din film. när du har kör några 360 så är det bara tänka nej nu jävlar och ta i, och överdriva när du kollar runt axeln då får du hög spin hastighet då räcker det med ett litet hopp. och då vågara man mer. så var det iallafall för mig.. LYCKA TILL!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakobandersson, post: 424146, member: 43867"] det är bara och tänka på att du ska graba så när du åker in mot hoppet så tänk: nu ska jag graba,nu ska jag graba sen så äre bara att köra. du kan ju liksom börja med att bara hålla "graba" på pjäxan så du får in känslan lite sen när du har vant dig lite så är det bara att utveckala men det känner du.. sen när det kommer till 540 så tycker jag att du kan köra i ett ca lika stort hopp som i din film. när du har kör några 360 så är det bara tänka nej nu jävlar och ta i, och överdriva när du kollar runt axeln då får du hög spin hastighet då räcker det med ett litet hopp. och då vågara man mer. så var det iallafall för mig.. LYCKA TILL! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
360, 540
Tillbaka
Topp