Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
360 hopp snälla svara
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tulle17" data-source="post: 151290" data-attributes="member: 55043"><p>haha många olika svar men det jag har lärt mig (av david k) är att kolla över axeln, tryck ifrån när du hoppar, bestäm dig vilket håll och tveka inte, först när du ska snörra så få hela kroppen med inte bara släng runt med armarna allt vad du orkar för då tappar du balansen i hoppet utan försök använda hela kroppen att snöra.. sen under rotationen dra ihop benen och armarna mot kroppen och sen när du vill sluta snöra dra ut dom från kroppen..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tulle17, post: 151290, member: 55043"] haha många olika svar men det jag har lärt mig (av david k) är att kolla över axeln, tryck ifrån när du hoppar, bestäm dig vilket håll och tveka inte, först när du ska snörra så få hela kroppen med inte bara släng runt med armarna allt vad du orkar för då tappar du balansen i hoppet utan försök använda hela kroppen att snöra.. sen under rotationen dra ihop benen och armarna mot kroppen och sen när du vill sluta snöra dra ut dom från kroppen.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
360 hopp snälla svara
Tillbaka
Topp