Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
360
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1057" data-attributes="member: 10565"><p>Jag brukar använda armen som rotations startare, jag roterar motsols och använder högern. Med hjälp av den kan du få en jävla rotation. Sträck ut armen snett bakåt sen gör du en cirkulär rörelse framåt innan du hoppar när du lämnat moder jord drar du in den mot kroppen. Testa på barmark med och utan för att känna skillnaden. Kikar du på jibb-rullar ser du att snubbarna där använder denna teknik...</p><p></p><p>En annan grej att komma ihåg är att inte börja rotera för tidigt vänta tills du är i balans. Du vill ju inte göra en ofrivillig flat-spin...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1057, member: 10565"] Jag brukar använda armen som rotations startare, jag roterar motsols och använder högern. Med hjälp av den kan du få en jävla rotation. Sträck ut armen snett bakåt sen gör du en cirkulär rörelse framåt innan du hoppar när du lämnat moder jord drar du in den mot kroppen. Testa på barmark med och utan för att känna skillnaden. Kikar du på jibb-rullar ser du att snubbarna där använder denna teknik... En annan grej att komma ihåg är att inte börja rotera för tidigt vänta tills du är i balans. Du vill ju inte göra en ofrivillig flat-spin... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
360
Tillbaka
Topp