Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
360
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spindoctor" data-source="post: 9771"><p>När det gäller 360 är det inte så viktigt att sätta snurr med hjälp av armarna. Jag blir helt störd om jag ska flaxa med armarna i upphoppet. Koncentrera dig bara på att komma hela varvet runt, att inte fastna efter trekvarts varv. Titta över axeln efter landningen, men annars går det rätt bra på känsla när det gäller 360. En sak som jag måste tänka på är att vara upprätt i snurren. Det allra viktigaste är att vara säker, då går det bäst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spindoctor, post: 9771"] När det gäller 360 är det inte så viktigt att sätta snurr med hjälp av armarna. Jag blir helt störd om jag ska flaxa med armarna i upphoppet. Koncentrera dig bara på att komma hela varvet runt, att inte fastna efter trekvarts varv. Titta över axeln efter landningen, men annars går det rätt bra på känsla när det gäller 360. En sak som jag måste tänka på är att vara upprätt i snurren. Det allra viktigaste är att vara säker, då går det bäst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
360
Tillbaka
Topp