Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var ingen halfpipetävling, sådana tävlingar fanns inte på den tiden.face-plant sa:winterstick, det var ganska långt ifrån snowboard men ganska coolt. och wolwerin, jag har läst i nån bok att Jake Burton dök upp på en halfpipetävling med hemmabyggd bräda, domarna ville inte att han skulle få vara med men åkarna insisterade. eftersom det bara var han som hade riktiga bindnigar vann han överlägset. men det var i en bok på skolbiblioteket.
En snurf alltså.SverigeTomten sa:Det var ingen halfpipetävling, sådana tävlingar fanns inte på den tiden.face-plant sa:winterstick, det var ganska långt ifrån snowboard men ganska coolt. och wolwerin, jag har läst i nån bok att Jake Burton dök upp på en halfpipetävling med hemmabyggd bräda, domarna ville inte att han skulle få vara med men åkarna insisterade. eftersom det bara var han som hade riktiga bindnigar vann han överlägset. men det var i en bok på skolbiblioteket.
Jag tror att det var en "håll-dig-stadig-på-brädan"-tävling, brädorna hade bara ett rep framför sig som man kunde styra med