M
maxhallgren
Guest
.
.
Senast ändrad:
rasms jag kanske missuppfattar dig meen jaaaaaaaaaa det skulle väl vara ganska bra om han hade den mössan även om det bara var för reklam, för uppenbarligen så märkte ju HMax att det var en redbull?rasms sa:om de vore bara för dom sponsrade så varför har han den då på sig? föratt göra reklam? kanske inte
jasså, jag som trodde detta rörde sig om tanners grejjer?kimkimkim sa:fan vilken hype det var runt Schillers gejer hela tiden då![]()
ja? grejen e ju att folk ska köpa redbull antagligen isåfall?rasms sa:jaa men hela iden me att ha sponsor e att man ska locka folk köpa produkten o visa up den de men aj OlofM![]()
Edit: Misstog mig lite va?ekdahl sa:jasså, jag som trodde detta rörde sig om tanners grejjer?kimkimkim sa:fan vilken hype det var runt Schillers gejer hela tiden då![]()
eller hur ,,,ekdahl sa:jasså, jag som trodde detta rörde sig om tanners grejjer?kimkimkim sa:fan vilken hype det var runt Schillers gejer hela tiden då![]()
Precisthom8 sa:ja? grejen e ju att folk ska köpa redbull antagligen isåfall?rasms sa:jaa men hela iden me att ha sponsor e att man ska locka folk köpa produkten o visa up den de men aj OlofM![]()
o_O du kör oldschool med .nu?henning2 sa:VILKEN JÄVLA DISKUSSION OM EN JÄVLA MÖSSA.
Typiskt www.lunarstorm.nu OJ jag mena www.freeride.nu
faaaan vad coolt jag vill också vara precis som tanner,..hMax sa:någon som vet om det går att köpa en sån grön camo-mössa från redbull som tanner har eller är det bara för de sponsrade åkarna?
haha, aa jag kanske vill vara precis som tanner? näe men seriöst, tycker bara att mössan är snygg och undrar om det går att få tag på den men då måste tydligen alla gnälla om att man är wannabe och skit.Gustav_B sa:faaaan vad coolt jag vill också vara precis som tanner,..hMax sa:någon som vet om det går att köpa en sån grön camo-mössa från redbull som tanner har eller är det bara för de sponsrade åkarna?