4-5 veckor i alperna Feb/Mars

akvistgurra

Medlem
Hej,

Planerar att dra ner till Alperna i sluter på februari och stanna till slutet på Mars. Någon som går i liknande tankar så hör av er så kan vi kolla boende tillsammans. Främst inne på Chamonix eller Val-d'Isère men är öppen för andra orter. Tidigare gjort en säsong i val-d'Isère samt toppturat en del. Är 29år och tänkte kombinera resan med distansstudier så störts fokus blir skidåkningen, någon afterski lär det nog bli också.

Hälsningar
Gustav

Tja! Jag går i liknande tankar. Har dock inte kollat boende eller ort ännu. Har du hittat något? Kan fortsätta diskussionen via PM

Hej,

Planerar att dra ner till Alperna i sluter på februari och stanna till slutet på Mars. Någon som går i liknande tankar så hör av er så kan vi kolla boende tillsammans. Främst inne på Chamonix eller Val-d'Isère men är öppen för andra orter. Tidigare gjort en säsong i val-d'Isère samt toppturat en del. Är 29år och tänkte kombinera resan med distansstudier så störts fokus blir skidåkningen, någon afterski lär det nog bli också.

Hälsningar
Gustav
Jag tänkte åka ner till Alperna vecka 11 och 12 och är också i behov av sällskap. Har goda erfarenheter av Val d' Isere och är inriktad på freeriding och touring.

Jag tänkte åka ner till Alperna vecka 11 och 12 och är också i behov av sällskap. Har goda erfarenheter av Val d' Isere och är inriktad på freeriding och touring.
Vi är redan 4a pers om söker boende för hela perioden, vill du hänga med så blir det att pröjsa för hela vistelsen, då kanske vi kan se över möjligheten att hitta ett större boende.

/Gustav

Ändrade planer, just nu är vi 3pers som ska dra ner till Engelberg. Söker möjligen ytterligare en person som kan hänga på. Boendet går på 15 000kr/ person för 4vcekor .

Här av er om ni är intresserade

Hälsningar
Gustav

Snödjup

Tillbaka
Topp