.

.
Köpte ett par Rossignol Ti-140 förra hösten, fungerar sjukt bra och löser aldrig ut i onödan. Snygga är dom dessutom. Har du pengar så KÖP, pris ca 2000-2500:-

.
Mitt generella tips till ALLA i samma situation; bestäm en prisklass, gör lite research på marknaden (ja, ve och fasa, det kan innebära kontakt med en butiksförsäljare, på riktigt!) för att hitta, säg 4-5 olika bindningar. Därefter gör man ännu lite mer research om just dessa. Då kanske du sållat bort två stycken till. DÄREFTER går det alldeles utmärkt att fråga vidare här på forumet.

Med andra ord; jobba lite själv, lita inte på att andra ska göra allt åt dig.
(Du har t ex utelämnat vilka boots du har, något som i allra högst grad spelar in i valet av bindningar.)

.
Dr_Snow sa:
Mitt generella tips till ALLA i samma situation; bestäm en prisklass, gör lite research på marknaden (ja, ve och fasa, det kan innebära kontakt med en butiksförsäljare, på riktigt!) för att hitta, säg 4-5 olika bindningar. Därefter gör man ännu lite mer research om just dessa. Då kanske du sållat bort två stycken till. DÄREFTER går det alldeles utmärkt att fråga vidare här på forumet.

Med andra ord; jobba lite själv, lita inte på att andra ska göra allt åt dig.
(Du har t ex utelämnat vilka boots du har, något som i allra högst grad spelar in i valet av bindningar.)
har du inget mer onödigt o störa dig på.....

.
granis90 sa:
har du inget mer onödigt o störa dig på.....
Självklart, men jag tyckte det räckte.
För..om man läser lite mellan raderna (eller på raderna) så hittar man trots allt några värdefulla tips som faktiskt är direkt tillämpningsbara.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp