JohnFrusciante
Ny medlem
4Bi9 in Jackson
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns det ingen enklare förklaring på det?Mathew sa:4rtis
Blunts
Ice
9mm
jaa, för jag förstog inte sammanhanget..RailReppin sa:nej behöver det de ?
varför heter matchstickproductions som de gör? det är väl nått cool som de har hittat på don't h8te on themTheFibretech sa:jaa, för jag förstog inte sammanhanget..RailReppin sa:nej behöver det de ?
vadå h8?? jag bara undra:P matchstick är ju iallafall ett ord.johanfred sa:varför heter matchstickproductions som de gör? det är väl nått cool som de har hittat på don't h8te on themTheFibretech sa:jaa, för jag förstog inte sammanhanget..RailReppin sa:nej behöver det de ?
passa er, AYttling är löös!AYttling sa:dom kan ju fan inte änns svänga en bra sväng i pudret !!!!
Alla dessa saker är gangsta stuff.. !Mathew sa:4rtis
Blunts
Ice
9mm
Ge killen ett piller...J-Landahl sa:jag gillar Henriks spasmer!
Sen har man ju aldrig sett snubben i nån tidigare edit. Vart annars är åkningen dålig. Jämför man med de flesta friåkningsfilmer så är det egentligen bara de långa astråkiga helikopterfilmningarna som fattas. Tycker det är en riktigt skön edit eftersom spasmerna och hyphyfaktorn är så pass mycket lägre än vanligt. Rätt och slätt bra edit.jibban sa:Jesus va dåliga de är på att "åka" skidor!!! Första linen ser ut som man plockat en stackare från skidskolan och skickat ut utan stavar!
Om jag inte har fattat det fel så är 4rtis ett ölmärke, blunts är väl hasch, ice är det inte typ herion eller nå likade och 9mm är ju ett vapen?Mathew sa:Alla dessa saker är gangsta stuff.. !Mathew sa:4rtis
Blunts
Ice
9mm
Fan Olof, är du in to that buzinezz eller?OlofM sa:Om jag inte har fattat det fel så är 4rtis ett ölmärke, blunts är väl hasch, ice är det inte typ herion eller nå likade och 9mm är ju ett vapen?Mathew sa:Alla dessa saker är gangsta stuff.. !Mathew sa:4rtis
Blunts
Ice
9mm![]()
Det blir nog lätt så efter en sässong i USAmillionaire-OG sa:Fan Olof, är du in to that buzinezz eller?OlofM sa:Om jag inte har fattat det fel så är 4rtis ett ölmärke, blunts är väl hasch, ice är det inte typ herion eller nå likade och 9mm är ju ett vapen?Mathew sa:Alla dessa saker är gangsta stuff.. !![]()
Jo åka bättre, mycket bättre, men inte jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibbaMathew sa:varför h8ar ni !? ni kan ju inte bättre själva.
vf h8ar du!?millionaire-OG sa:åka skidor kunde dom verkligen inte
för att dem inte kan åka skidor antar jag. du måste väl också kunna se det?ePousette sa:vf h8ar du!?millionaire-OG sa:åka skidor kunde dom verkligen inte