Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
50-årsmånad i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1223330" data-attributes="member: 175247"><p>Med en månad tillgodo hade jag valt att tillbringa ca en vecka på varje ställe, och då på orter som ligger inom nära räckhåll till andra liftsystem så att man kan variera från dag till dag, och sedan byta miljö/område helt veckan därpå.</p><p>Jag hade valt feb eller mars, tänk på att om du väljer mars så välj områden i Alperna som ligger på hög höjd, våren kommer tyvärr tidigare och tidigare till Alperna.</p><p>Prova att använda Bergfex kartfunktion där alla skidsystem/liftar är inritade och bara svep runt för att hitta lämpligt stora och många skidsystem.</p><p>Lycka till med ditt val!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1223330, member: 175247"] Med en månad tillgodo hade jag valt att tillbringa ca en vecka på varje ställe, och då på orter som ligger inom nära räckhåll till andra liftsystem så att man kan variera från dag till dag, och sedan byta miljö/område helt veckan därpå. Jag hade valt feb eller mars, tänk på att om du väljer mars så välj områden i Alperna som ligger på hög höjd, våren kommer tyvärr tidigare och tidigare till Alperna. Prova att använda Bergfex kartfunktion där alla skidsystem/liftar är inritade och bara svep runt för att hitta lämpligt stora och många skidsystem. Lycka till med ditt val! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
50-årsmånad i alperna
Tillbaka
Topp