50cent till åre? (idé)

odlander

Aktiv medlem
50cent till åre? (idé)
Tänkte att vi kunde be Curtis James Jackson III komma till Åre under Freeridehelgen och visa hur gangstah man faktiskt kan vara??

Om aalla skriver till 50cent på hans officiella hemsida http://www.50cent.com
något sånt här ungefär: "Come to Åre (Sweden) during Freeride Weekend (24-27 of April!)"
och typ likadant till Skistar kanske vi får se the real thug representas där!

Är det någon som är med på det här förslaget?

jag tog mig friheten att lägga upp en bild på 50cent.
50cent.jpg

50cent till åre? (idé)
jag är nästan som 50, är inte svart bara men lika snygg, lika biff, lika mycket "ladies-magnet" osv du fattar dealen. Jag kan komma och mima?
Bara du betalar resan dit?
fo' shizzle!

Get rich or die tryin'

50cent till åre? (idé)
haha fyfan det här med jibba gangsta stilen börjar spåra ur nu, det e omöjligt att få hit 50cent tror jag. bra att du tar initiativ och sånt men allvarligt talat hur stor chans tror du att han i huvudtaget är sugen på att åka till kalla Sverige? om han ska göra en konsert i sthlm får nåt bolag betala säkert miljoner eller nåt för att få hit honom... thats the way it is. stockholm e en pink i ett världshav av ställen i världen man kan ha konserter i och är inte den staden som toppar den listan, eftersom sthlm inte är så stor och sånt och Åre e ju inte större eller nåt sånt precis...

dessutom är 50cent usel och töntig när han bara rappar om pistoler brudar och allt sånt, tack för att det finns bättre te.x Kanye West...

Senast ändrad:
50cent till åre? (idé)
50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt, om ni vill ha gangstah ta med dit typ Eazy-E, ice cube, dr.dre, snoop eller något. Dom föddes i compton. Rankad världens farligaste stad så att.

50cent till åre? (idé)
Jibber_Skiz sa:
50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt.
Aaah tjena tjena.

Han växte upp utan pappa. Växte upp med mamma som dog i hans unga ålder. Bodde med sina morföräldrar och kusiner. Mamman var knarklangare innan hon dog. Fitty köpte pistol vid 12. Rellad från skolan för han gick runt med dimebags. Bedrev ett av N.Y.'s större gäng på drogfronten.
Rånat och skjutit folk. Blivit skjuten med 9 skott.
Växte upp i getthot utanför N.Y.

Vad är gangstah????

"Så att."

50cent till åre? (idé)
felfelfelfel sa:
Jibber_Skiz sa:
Aaah tjena tjena.

Han växte upp utan pappa. Växte upp med mamma som dog i hans unga ålder. Bodde med sina morföräldrar och kusiner. Mamman var knarklangare innan hon dog. Fitty köpte pistol vid 12. Rellad från skolan för han gick runt med dimebags. Bedrev ett av N.Y.'s större gäng på drogfronten.

Vad är gangstah????

"Så att."

Senast ändrad:
50cent till åre? (idé)
Skidåkning är väl så långt ifrån Ghetto och gangsta man kan komma...
Säg det gettobarn som har råd att dra upp till Åre en vecka...
Och dom enda gangstrarna som finns i fjällen är väl anläggningarna som med sina överpriser på liftkort gagnar sig på vanligt folks beroende...

50cent till åre? (idé)
Jibber_Skiz sa:
50 cent är en tönt enligt mig, han har inte gjort något som är gangstah aktigt, om ni vill ha gangstah ta med dit typ Eazy-E, ice cube, dr.dre, snoop eller något. Dom föddes i compton. Rankad världens farligaste stad så att.
Eazy-E är död :P

50cent till åre? (idé)
TheFibretech sa:
felfelfelfel sa:
Jibber_Skiz sa:
Aaah tjena tjena.

Vad är gangstah????

"Så att."
så du vill att skidåkarna idag ska bli mer gangstah genom att växa upp fattigt med knarklangare som föreldrar, själv bli en, bli sjuten, sen tjäna en massa pengar och göra åt dom på tjejer?? jag håller med jibber_skiz
Han pratade om 50cent's bakgrund.. Inte om att skidåkning ska bli gangztHahHHaAaaa.

50cent till åre? (idé)
Vem fan vill se 50? han har helt tappat musiken,om han ens nån gång har gjort bra musik , ist för bra texter och sköna beats gör han äckliga ''club'' låtar med värdelös text. synd att han inte stog vid sitt ord när de gällde vadet med kanye w.

50cent till åre? (idé)
stoffe_H sa:
TheFibretech sa:
felfelfelfel sa:
Aaah tjena tjena.

Vad är gangstah????

"Så att."
så du vill att skidåkarna idag ska bli mer gangstah genom att växa upp fattigt med knarklangare som föreldrar, själv bli en, bli sjuten, sen tjäna en massa pengar och göra åt dom på tjejer?? jag håller med jibber_skiz
Han pratade om 50cent's bakgrund.. Inte om att skidåkning ska bli gangztHahHHaAaaa.
men jag tycker inte det är så jätte coolt att ha en sån bakgrund, speciellt inte om han ska komma o sjunga i åre där det är skidåkning som gäller.

50cent till åre? (idé)
nleek sa:
Vem fan vill se 50? han har helt tappat musiken,om han ens nån gång har gjort bra musik , ist för bra texter och sköna beats gör han äckliga ''club'' låtar med värdelös text. synd att han inte stog vid sitt ord när de gällde vadet med kanye w.
grymt bra sagt

50cent till åre? (idé)
TheFibretech sa:
felfelfelfel sa:
Jibber_Skiz sa:
Aaah tjena tjena.

Vad är gangstah????

"Så att."
Det var nog inte det han syftade på. Jibber_Skiz påstod att 50 cent var en tönt och att inte han var någon gangster. Då förklarade Felfelfelfel att det han påstod var långt ifrån sanningen.
Jag lyssnar själv inte på 50 Cent, men har heller inte något emot honom

50cent till åre? (idé)
felfelfelfel sa:
Jibber_Skiz sa:
Aaah tjena tjena.

Han växte upp utan pappa. Växte upp med mamma som dog i hans unga ålder. Bodde med sina morföräldrar och kusiner. Mamman var knarklangare innan hon dog. Fitty köpte pistol vid 12.Rellad från skolan för han gick runt med dimebags. Bedrev ett av N.Y.'s större gäng på drogfronten.

Vad är gangstah????

"Så att."
dimebags?

50cent till åre? (idé)
Roof sa:
felfelfelfel sa:
Jibber_Skiz sa:
Aaah tjena tjena.

Han växte upp utan pappa. Växte upp med mamma som dog i hans unga ålder. Bodde med sina morföräldrar och kusiner. Mamman var knarklangare innan hon dog. Fitty köpte pistol vid 12.Rellad från skolan för han gick runt med dimebags. Bedrev ett av N.Y.'s större gäng på drogfronten.

Vad är gangstah????

"Så att."
dimebags?
druuugs

50cent till åre? (idé)
Grymt initiativ att starta en sån här tråd, creds för det! Chansen att han kommer hit är kanske inte så stor men det skulle vara roligt att se hans respons =)

50cent till åre? (idé)
You-Know-Who sa:
Roof sa:
felfelfelfel sa:
Aaah tjena tjena.

Vad är gangstah????

"Så att."
dimebags?
druuugs
Aha okej

50cent till åre? (idé)
felfelfelfel sa:
Jibber_Skiz sa:
Aaah tjena tjena.

Vad är gangstah????

"Så att."
tyvärr måste jag informera dig att det inte riktigt var så, visst det var något liknande, men det du har skrivit är från filmen Get rich or die tryin'...men Curtis hade det svårt, men Get rich or die tryin' är BASERAD på hans liv, inte som det var

Peace.

50cent till åre? (idé)
bodenis sa:
haha fyfan det här med jibba gangsta stilen börjar spåra ur nu, det e omöjligt att få hit 50cent tror jag. bra att du tar initiativ och sånt men allvarligt talat hur stor chans tror du att han i huvudtaget är sugen på att åka till kalla Sverige? om han ska göra en konsert i sthlm får nåt bolag betala säkert miljoner eller nåt för att få hit honom... thats the way it is. stockholm e en pink i ett världshav av ställen i världen man kan ha konserter i och är inte den staden som toppar den listan, eftersom sthlm inte är så stor och sånt och Åre e ju inte större eller nåt sånt precis...

dessutom är 50cent usel och töntig när han bara rappar om pistoler brudar och allt sånt, tack för att det finns bättre te.x Kanye West...
Håller med första stycket. I andra kan jag säga att han har gjort bättre förr och att Kanye West va ett uruselt exempel...

Senast ändrad:
50cent till åre? (idé)
Jibber_Skiz sa:
haha hej på dej, du har vunnit ett pris. Motivering: Mest hjärndöda inlägget jag sett på länge.

Eazy-E är död... Och att 50 cent aldrig gjort något "gangster aktigt" vet jag inte om det ska komma från en 15 årig pojkvasker från Sverige... Säg vad Snoop gjort som är "gangster aktigt" som inte 50 cent gjort. Sen allt detta med "gangster aktigt" är ju ett stort skämt. Haha dom föddes i Compton? So what? Tror du att Queens i New York är ett villakvarter?

Orkar inte förklara mer.....

50cent till åre? (idé)
nleek sa:
jepp han har tappat det. Lyssna på vissa låtar från Get Rich Or die Tryin (gammla skivan, inte soundtracket) & hans debut album "Power of the dollar" så ser du att han kan om han vill...

50cent till åre? (idé)
trapp91 sa:
Jibber_Skiz sa:
haha hej på dej, du har vunnit ett pris. Motivering: Mest hjärndöda inlägget jag sett på länge.

Eazy-E är död... Och att 50 cent aldrig gjort något "gangster aktigt" vet jag inte om det ska komma från en 15 årig pojkvasker från Sverige... Säg vad Snoop gjort som är "gangster aktigt" som inte 50 cent gjort. Sen allt detta med "gangster aktigt" är ju ett stort skämt. Haha dom föddes i Compton? So what? Tror du att Queens i New York är ett villakvarter?

Snoop ingick i skivbolaget death row records fram till tupac dog (1996) , Gangster drivet skivbolag med Marion suge knigth i spetsen. Han var också med i gänget ''bloods'' som INTE VAR ALLT FÖR TREVLIGA, även om snoop aldrig var i spetsen. så för att hålla med 15åringen lite så har faktiskt snoop dog varit en gangster i ett livsfarligt gäng, även om han om han gör lika dålig musik som 50 Idag.

Senast ändrad:
50cent till åre? (idé)
nleek sa:
trapp91 sa:
Jibber_Skiz sa:

Snoop ingick i skivbolaget death row records fram till tupac dog (1996) , Gangster drivet skivbolag med Marion suge knigth i spetsen. Han var också med i gänget ''bloods'' som INTE VAR ALLT FÖR TREVLIGA, även om snoop aldrig var i spetsen. så för att hålla med 15åringen lite så har faktiskt snoop dog varit en gangster i ett livsfarligt gäng, även om han om han gör lika dålig musik som 50 Idag.
Snoop är crip mannen, inte blood! reppin tha true blue

50cent till åre? (idé)
allt som 50 cent har gjort gjorde grabbarna i MC5 redan på 60-talet.. och de kunde dessutom spela och sjunga

50cent till åre? (idé)
Haha skönaste tråden på ett tag, 50cent till Åre!
Klart vi ska ha dit han, in och signa på sidan nu ;)

50cent till åre? (idé)
De_Ego sa:
Jibber_Skiz sa:
Eazy-E är död :P
Hahahaha torsk, Nej men vi gräver upp en kille som dött av aids. nice.

för att höjja gangsta ranken tycker ja vi tar dit alla clicker i MS13, 18th streetgang osv, bara min personliga åsikt, since 50 inte var nog, Ja menar ett av gängen kapade bara en buss och skar av huvudet på alla i den för att visa att de va dom som styrde, inte så överdramatiskt.
Passa skidbussarna i åre då bara

50cent till åre? (idé)
kan alla bara sluta h8a på 50?? vad fan har han gjort er liksom???? tycker de är en sjukt bra ide asså!!! fattar ni hur mycket han har gjort för skidgangstastilen eler???? har redan skrivit npgra mejl till han han verkar peppad till 2014!!! peace homiezzz

50cent till åre? (idé)
kan alla bara sluta h8a på 50?? vad fan har han gjort er liksom???? tycker de är en sjukt bra ide asså!!! fattar ni hur mycket han har gjort för skidgangstastilen eler???? har redan skrivit npgra mejl till han han verkar peppad till 2014!!! peace homiezzz

Tillbaka
Topp