Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
540/720
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheLife" data-source="post: 940029" data-attributes="member: 129707"><p>Hade också problem med 540 i början. Jag stannade liksom, fick inte så mycket spinn. Mitt tips (det sättet jag gjorde på) är att du kör i ett hyfsat stort hopp, med det menar jag inte x-games hopp och inte mini hopp. Släng armarna åt det håll du vill snurra (släng dom hårt) vips du har gjort en 540! Kan nog inte förklara mer än så, men fortsätt försöka tillslut klarar du det automatiskt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheLife, post: 940029, member: 129707"] Hade också problem med 540 i början. Jag stannade liksom, fick inte så mycket spinn. Mitt tips (det sättet jag gjorde på) är att du kör i ett hyfsat stort hopp, med det menar jag inte x-games hopp och inte mini hopp. Släng armarna åt det håll du vill snurra (släng dom hårt) vips du har gjort en 540! Kan nog inte förklara mer än så, men fortsätt försöka tillslut klarar du det automatiskt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
540/720
Tillbaka
Topp