Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
HAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
du verkar ju för faaan bara åkt i sälen i hängt i parken hela ditt liv ju.... åk till Åre fär faaan, du har inte i alperna att göra...
inte faaan kan du åka på candide i puder, du åker rakt igenom...
skaffa några typ 90 midja... =)
oj oj oj
Jag håller med den övre om att du borde köpa nåt fetare. Du borde även köpa längre skidor än du föreslog. Om jag var du skulle jag satsa på ett par Ross Scrach BC eller K2 AK Enemy mellan 180 och 185 cm. Där har du även twin-tip om det är det du vill åt. Du kommer att uppskatta pudret väldigt mycket mer om du har en lite fetare skida.
Lycka till.
håll käften Lawndart! du borde inte få åka skidor. fast det gör du säkert inte heller. du kan inte åka så därför åker du runt på små bögiga snowblades..
och Brian.. jag tycker att du hellre ska köpa Candide 178cm (varför inte köpa årets Concept istället?). det blir nog bättre om du ska pumpa lite puder. 165cm kan bli lite kort för korta. de är ju hela 13 cm kortare än dig själv. fast ska du nästan bara hoppa så är Candide 165cm en grymm skida.
eftersom herr herrn har raderat sitt mess så kommer jag bara o lista skidor i den genren som ovanstående är: Salomon Pocket Rocket, K2 AK Enemy, Extreme AK four, Extreme Big Block(inga twins men wtf!), völkl G4(ok, inte så breda men wtf!), K2 Enemy(ok, bara 75 i midjan men wtf!)