David_Kantermo
Medlem
6 år gammal tjej Rippar
Check it out..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vadå? finns ju hur många som helst som lägger 1080 och jag tror inte ens man kan bli så gammal.Hogizz sa:Man vet att man är bra när man snurrar mer än sin ålder.
Diasastern och 7an var sick
haha tror nog mer han syftade på "7a, 9a, 10, 12 osv osv!v-larsson sa:Vadå? finns ju hur många som helst som lägger 1080 och jag tror inte ens man kan bli så gammal.Hogizz sa:Man vet att man är bra när man snurrar mer än sin ålder.
Sjukt duktig var hon, var är hon ifrån? Norsk?
Nej givetvis menade jag allvar:PPontusOlsson sa:haha tror nog mer han syftade på "7a, 9a, 10, 12 osv osv!v-larsson sa:Vadå? finns ju hur många som helst som lägger 1080 och jag tror inte ens man kan bli så gammal.Hogizz sa:Man vet att man är bra när man snurrar mer än sin ålder.
Sjukt duktig var hon, var är hon ifrån? Norsk?![]()
Men du kanske va ironsik? haha
Hon va galet bra! 7a och är 6år, Whaaaat ?!?!?!
De gjorde inte JAGv-larsson sa:Nej givetvis menade jag allvar:PPontusOlsson sa:haha tror nog mer han syftade på "7a, 9a, 10, 12 osv osv!v-larsson sa:Vadå? finns ju hur många som helst som lägger 1080 och jag tror inte ens man kan bli så gammal.
Sjukt duktig var hon, var är hon ifrån? Norsk?![]()
Men du kanske va ironsik? haha
Hon va galet bra! 7a och är 6år, Whaaaat ?!?!?!
Antog att folk frstod att jag skojade.
jag är med dej på den..! feeett!Manutten sa:jösses.. :o
jag finner inte ord..