6st Snygga tjejer behöver stuga!!

Parlefalk

Ny medlem
Hej!! Vi är 6st tjejer snygga ;-) Som åker upp till Fjällen nu på tors (dvs. den 5:e feb t.om. den 8feb!) men vi har ingen stuga... vi har tagit ledigt från jobbet och har pengar till stuga, liftkort, och resa men ingen stuga... eller ens resmål! Någon som kan hjälpa oss på vägen?! Vi blir ca 5-7 personer är sugna på Åre men även Idre, vemdalen och andra resmål fungerar! Bara vi kommer iväg på tors! Jag hoppas vi får mycket hjälp!
Tack på förhand Mvh!
Svara på min free mail eller till tparlefalk@hotmail.com
Tack!

ok... det bästa är nog att BOKA en stuga i någon ort.. fast jag tror inte dte är så lätt att man vill ha en stuga på torsdag men men...

Hur var det nu det gick i den har omrostningen om mest korkade traden...? Jag vet vart min rost ligger iaf.

annars kan man ju smälla upp ett tält, lite kallt men vadå?.....är ju skidåkiningen som e grejen=)

Inte ska väl 6 snygga tjejer betala för sig! Min polare vid namn Ubbe, och faktiskt också brottmålsadvokat, har en fantastisk lägenhet i Åre, utsikt över Åresjön åt ena hållet 6-stolen åt det andra, två balkonger, två jacuzzis, två barskåp, alltid fyllda f ö, två elektriska vinflaskeöpppnare (kul grej!), hela kitet med storbilds-tv (faktiskt 2 st), jättesoffor etc etc. Med tanke på att han oftast bor där ensam och lägenheten har 7 rum så är jag helt säker på att lite sällskap endast skulle pigga upp. Nu är det bara en dam på 67 med samiskt ursprung som kommer och städar varje torsdag, och som Ubbe säger "bättre har man sett...och hört!". Hon talar bara den lokala varianten av Vikardalsnäsdialekten, och "para liiite vennska". Eftersom jag har en en tjänst att utkräva av Ubbe, samt att Ubbe snabbt måste inse att detta är ett erbjudande han inte kan negligera, är vägen i princip plogad tjejer! Ska set till att han skickar sin förlängda Merca 500 SE (med f ö också 2 barskåp!) vid tåget. Inget att förlora! Kom igen! Om jag har möjlighet ska jag naturligtvis också närvara. Nu sitter jag tyvärr lite trångt i en av rikets faciliteter för beteendekorrektion som det så vackert heter, och min plan blev kopierad för en tid sedan. Men osvuret är bäst.
Hur snygga är ni egentligen, bara undrar?

trovärdighet? I Oregon går jag som "Honest Bob", bäste Chevyförsäljaren i hela delstaten. Stureplan? Times Square snarare. Många barer.
Bra såna.
...va!
G

Vi är 4 snygga killar som har lite plats över. Skall åka Torsdag till Söndag till eget hus som ligger nära kungsberget. Inte fjällen direkt men det duger, hela anläggningen är ju öppen numera. Vi har tre lediga gästrum och huset är mycket stort så det finns plats för alla. Ni kan kanske få bo hos oss, vara med på våran privata after ski, men i backen vill vi vara ifred. Hur gamla är ni förresten ?

Tillbaka
Topp