Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 810198" data-attributes="member: 45951"><p>Problemet går väl igen överallt? Vilket gör tråden en smula onödig. Det kommer bara hamna i och har redan gjort, diskussionen vilka som inte ska åka i Åre och vilka som ska göra det. För min del kan ni behålla ert berg med era jävla transportsträckor. </p><p></p><p>Överallt i vårt samhälle finns det idioter som på något sätt övervärderar sin förmåga. I trafiken, i baren, på golfbanan, i skidbacken, på fotbollsplanen, på flygplatsen, på sjön, på internet, på McDonalds etc. etc. etc. ända in i förbannelsen. Folk är folk och folk är idioter, alltid varit och kommer alltid att vara. </p><p></p><p>Oftast tycker jag det är jävligt roligt när folk tar sej snö över huvudet ute i backarna. Speciellt om det är en otäck dansk.</p><p></p><p></p><p>Jag tror inte han är ironisk. </p><p></p><p>Sverige demokratiskt eller inte, så har jag stora problem med danskar och skåningar. Men det grundar sig i en allmän misantropisk läggning. Sedan att t.ex. danskar och skåningar oftare utlöser de misantropiska känslorna i skidbacken och därför blir föremål för en regelrätt krigsförklaring, är inte mitt fel. Därmed inte sagt att alla afrikaner är våldtäktsmän! (för att klargöra min politiska ståndpunkt).</p><p></p><p>Allting handlar om kontext antar jag, på golfbanan utlöses dessa känslor oftare av östermalms-kärringar. Vilket har lett till åsikten: Folk som inte har singel-hcp borde inte har rätt till banan. Även fast jag inser att detta självklart är helt fel och omöjligt i praktiken, är det min åsikt då det stör en av mina hobbies. Att jag inte garvar lika mycket bakom en östermalmskärring som bakom en gubbe som just ramlat i Gästrappet, kan man förstås också diskutera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 810198, member: 45951"] Problemet går väl igen överallt? Vilket gör tråden en smula onödig. Det kommer bara hamna i och har redan gjort, diskussionen vilka som inte ska åka i Åre och vilka som ska göra det. För min del kan ni behålla ert berg med era jävla transportsträckor. Överallt i vårt samhälle finns det idioter som på något sätt övervärderar sin förmåga. I trafiken, i baren, på golfbanan, i skidbacken, på fotbollsplanen, på flygplatsen, på sjön, på internet, på McDonalds etc. etc. etc. ända in i förbannelsen. Folk är folk och folk är idioter, alltid varit och kommer alltid att vara. Oftast tycker jag det är jävligt roligt när folk tar sej snö över huvudet ute i backarna. Speciellt om det är en otäck dansk. Jag tror inte han är ironisk. Sverige demokratiskt eller inte, så har jag stora problem med danskar och skåningar. Men det grundar sig i en allmän misantropisk läggning. Sedan att t.ex. danskar och skåningar oftare utlöser de misantropiska känslorna i skidbacken och därför blir föremål för en regelrätt krigsförklaring, är inte mitt fel. Därmed inte sagt att alla afrikaner är våldtäktsmän! (för att klargöra min politiska ståndpunkt). Allting handlar om kontext antar jag, på golfbanan utlöses dessa känslor oftare av östermalms-kärringar. Vilket har lett till åsikten: Folk som inte har singel-hcp borde inte har rätt till banan. Även fast jag inser att detta självklart är helt fel och omöjligt i praktiken, är det min åsikt då det stör en av mina hobbies. Att jag inte garvar lika mycket bakom en östermalmskärring som bakom en gubbe som just ramlat i Gästrappet, kan man förstås också diskutera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
-
Tillbaka
Topp