Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clemme" data-source="post: 813999" data-attributes="member: 99871"><p>Ingo du verka ha hittat ditt forum.</p><p>Ge upp Ingo de finns ingen ände på den här diskussion.</p><p>De är som du säger man säger grova generaliseringar i och med att man 5000 som passerar en varje dag,</p><p>men bara för att har generaliseringar betyder de inte att man är ohjälpsam eller otrevlig mot gästerna.</p><p>Samtidigt kan man jämföra de med andra jobb. Dem i kassan på ica är ju alltid trevlig fast dem inte känner för de.</p><p>Hon kan mycket väl hata den kunden som är framför en, men de ser ju ingen eller hur?</p><p>De jag vill säga med de här att de finns både fördelar och nackdelar med alla jobb, och de är vilket sätt man hanterar nackdelarna som spelar roll.</p><p></p><p>De finns ju en anledning vi är liftvärdar vi som har gjort mer än 1 säsong. Och de är för att vi gillar jobbet de positiva väger över de negativa sen känns som man är hemma i den säsongslivar miljön som är i Åre.</p><p>Sen är vi bra på de vi gör annars hade vi inte får fortsatt jobba ju.</p><p></p><p>De är iaf min privata syn på de här, sen kan ni säga vad ni vill om Ingo men att han inte ska jobba som liftvärd anser jag är felaktig. Han är en bra liftvärd som ibland uttrycker sig lite annorlunda bara. </p><p>Men välkommen till forumsvärlden Ingo där allt kan missuppfattas och ingenting är heligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clemme, post: 813999, member: 99871"] Ingo du verka ha hittat ditt forum. Ge upp Ingo de finns ingen ände på den här diskussion. De är som du säger man säger grova generaliseringar i och med att man 5000 som passerar en varje dag, men bara för att har generaliseringar betyder de inte att man är ohjälpsam eller otrevlig mot gästerna. Samtidigt kan man jämföra de med andra jobb. Dem i kassan på ica är ju alltid trevlig fast dem inte känner för de. Hon kan mycket väl hata den kunden som är framför en, men de ser ju ingen eller hur? De jag vill säga med de här att de finns både fördelar och nackdelar med alla jobb, och de är vilket sätt man hanterar nackdelarna som spelar roll. De finns ju en anledning vi är liftvärdar vi som har gjort mer än 1 säsong. Och de är för att vi gillar jobbet de positiva väger över de negativa sen känns som man är hemma i den säsongslivar miljön som är i Åre. Sen är vi bra på de vi gör annars hade vi inte får fortsatt jobba ju. De är iaf min privata syn på de här, sen kan ni säga vad ni vill om Ingo men att han inte ska jobba som liftvärd anser jag är felaktig. Han är en bra liftvärd som ibland uttrycker sig lite annorlunda bara. Men välkommen till forumsvärlden Ingo där allt kan missuppfattas och ingenting är heligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
-
Tillbaka
Topp