Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PavelV" data-source="post: 814072" data-attributes="member: 63034"><p>Mjo. Ska väl kanske också påpekas att det inte alltid är så tydligt vilken nivå backen är i förhållande till personens färdighet. Kan ju vara så att man tar sig vatten över huvet en gång och åker över sin förmåga, och sen inte mer.. Men det gör ju alla. Skulle vara en hemsk utveckling på ens skidåkning om man jämt åkte i sin trygghetszon. Sen att Åre har en miljon gäster lr så gör ju att det blir fler "oansvariga" i backen. Jämföra det här med kassan på Ica? Jag skulle säga att det är hemskt oansvarigt, om man som anställd på en skidort uttalar sig kränkande mot andra. Ni representerar anläggningen och är dennas ambassadörer.. Det är inte bara p12 som läser forumen, många gäster, skidlärare, liftvärdar och dylikt gör det också.. Mitt intryck i den här tråden är att ni helst skulle ha det helariskt i åre. Säg hej då till ryssarna danskarna skåningarna och behåll stockholmarna.. Då har ingo här snart inget jobb att gå till.. Men visst handlade inte forumet om det, ändå kul att det barka åt det här hållet så jag kunde få ett bra intryck av Åre och deras liftpersonal.. Så kanske ska tänka er för, oavsett om man har påhittade namn eller hela sin livshistoria på profilen så ska man inte klanka ner på folk i ett forum.. Den Ica-anställd som gjort det hade nog fått ett förtroligt samtal med närmsta ansvariga!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PavelV, post: 814072, member: 63034"] Mjo. Ska väl kanske också påpekas att det inte alltid är så tydligt vilken nivå backen är i förhållande till personens färdighet. Kan ju vara så att man tar sig vatten över huvet en gång och åker över sin förmåga, och sen inte mer.. Men det gör ju alla. Skulle vara en hemsk utveckling på ens skidåkning om man jämt åkte i sin trygghetszon. Sen att Åre har en miljon gäster lr så gör ju att det blir fler "oansvariga" i backen. Jämföra det här med kassan på Ica? Jag skulle säga att det är hemskt oansvarigt, om man som anställd på en skidort uttalar sig kränkande mot andra. Ni representerar anläggningen och är dennas ambassadörer.. Det är inte bara p12 som läser forumen, många gäster, skidlärare, liftvärdar och dylikt gör det också.. Mitt intryck i den här tråden är att ni helst skulle ha det helariskt i åre. Säg hej då till ryssarna danskarna skåningarna och behåll stockholmarna.. Då har ingo här snart inget jobb att gå till.. Men visst handlade inte forumet om det, ändå kul att det barka åt det här hållet så jag kunde få ett bra intryck av Åre och deras liftpersonal.. Så kanske ska tänka er för, oavsett om man har påhittade namn eller hela sin livshistoria på profilen så ska man inte klanka ner på folk i ett forum.. Den Ica-anställd som gjort det hade nog fått ett förtroligt samtal med närmsta ansvariga! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
-
Tillbaka
Topp