Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clemme" data-source="post: 814097" data-attributes="member: 99871"><p>Nej inte hejdå ryssar. </p><p>Alltså dem kan vara besvärliga de ska sägas, men samtidigt behövs dem för att Åre ska växa.</p><p>Alltså de som har sagt tycker jag enligt min mening är lite hårddraget, för så hårt är de inte.</p><p>Som jag sa att Ingo uttrycker sig annorlunda än dem flesta vilket kan verka hårt, men samtidigt anser jag den här tråden börja gå för långt åt fel håll här. </p><p>Tror nästan jag sluta skriva på den här tråden, innan man säger något som inte uppfattas på rätt sätt. </p><p></p><p>Om intrycket av oss liftvärdar som skrivit här är dålig, då har jag misslyckat att visa hur de ser ut från våran perspektiv. De är ett underbart jobb, de är de annars skulle man inte återkomma hit till Åre igen.</p><p></p><p>Att de inte är tydligt märkt vilken sorts backe de är, kan jag hålla med om till viss del. Ett perfekt exempel finns i Åre björnen och björnbacken. Som är mkt brantare än man kan tro, speciellt med tanke på de är en blå backe.</p><p>Så de avseendet ger jag dig rätt.</p><p>Har inte så mkt mer att tillägga och hoppas vi ses i backen i vinter gott folk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clemme, post: 814097, member: 99871"] Nej inte hejdå ryssar. Alltså dem kan vara besvärliga de ska sägas, men samtidigt behövs dem för att Åre ska växa. Alltså de som har sagt tycker jag enligt min mening är lite hårddraget, för så hårt är de inte. Som jag sa att Ingo uttrycker sig annorlunda än dem flesta vilket kan verka hårt, men samtidigt anser jag den här tråden börja gå för långt åt fel håll här. Tror nästan jag sluta skriva på den här tråden, innan man säger något som inte uppfattas på rätt sätt. Om intrycket av oss liftvärdar som skrivit här är dålig, då har jag misslyckat att visa hur de ser ut från våran perspektiv. De är ett underbart jobb, de är de annars skulle man inte återkomma hit till Åre igen. Att de inte är tydligt märkt vilken sorts backe de är, kan jag hålla med om till viss del. Ett perfekt exempel finns i Åre björnen och björnbacken. Som är mkt brantare än man kan tro, speciellt med tanke på de är en blå backe. Så de avseendet ger jag dig rätt. Har inte så mkt mer att tillägga och hoppas vi ses i backen i vinter gott folk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
-
Tillbaka
Topp