Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PavelV" data-source="post: 814224" data-attributes="member: 63034"><p>Okej IngemarH. Du verkar inte förstå poängen.. Det handlar inte direkt om vilka ord man sätter på det.. Ogillar är iof. ett ganska starkt ord som får folk att känna sig ovälkomna. Och vad gör sånt folk? Dom skiter i dig och Åre å tar sitt pick å pack till ett ställe som inte har människor som "missuppfattas" och uttrycker sitt ogillande mot folk på öppna skidåkarforum.. Hänger du med nu? Eller ska du fortsätta vara blåögd och hävda din rätt i den här diskussionen? Ibland så kanske man ska hålla sina åsikter om folk för sig själv, eller kanske för sina liftkompisar. Men att skriva att man ogillar någon, eller att man favoriserar vissa, eller inte ger ALLA lika god service är ju bara dumt! Förlåt om jag missuppfattat dig, vilket jag inte kan ha gjort efter att jag läst dina inlägg.. Men om jag nu har gjort det, och du så att säga uttryckt dig klumpigt, så kanske du ska tänka över saker du skriver nästa gång.. Så att inte folk tar illa upp.. </p><p></p><p>Såå geeez ska man väl säga till dig om du inte förstår allt fuzz i detta forum.. Tyck vad du vill om folk, men med din favoriserings-inställning lär du ju inte komma långt på vägen till att upplysa någon om rätt och fel, än mindre få någon att lyssna på dig överhuvudtaget...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PavelV, post: 814224, member: 63034"] Okej IngemarH. Du verkar inte förstå poängen.. Det handlar inte direkt om vilka ord man sätter på det.. Ogillar är iof. ett ganska starkt ord som får folk att känna sig ovälkomna. Och vad gör sånt folk? Dom skiter i dig och Åre å tar sitt pick å pack till ett ställe som inte har människor som "missuppfattas" och uttrycker sitt ogillande mot folk på öppna skidåkarforum.. Hänger du med nu? Eller ska du fortsätta vara blåögd och hävda din rätt i den här diskussionen? Ibland så kanske man ska hålla sina åsikter om folk för sig själv, eller kanske för sina liftkompisar. Men att skriva att man ogillar någon, eller att man favoriserar vissa, eller inte ger ALLA lika god service är ju bara dumt! Förlåt om jag missuppfattat dig, vilket jag inte kan ha gjort efter att jag läst dina inlägg.. Men om jag nu har gjort det, och du så att säga uttryckt dig klumpigt, så kanske du ska tänka över saker du skriver nästa gång.. Så att inte folk tar illa upp.. Såå geeez ska man väl säga till dig om du inte förstår allt fuzz i detta forum.. Tyck vad du vill om folk, men med din favoriserings-inställning lär du ju inte komma långt på vägen till att upplysa någon om rätt och fel, än mindre få någon att lyssna på dig överhuvudtaget... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
-
Tillbaka
Topp