Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="slalomgran" data-source="post: 815555" data-attributes="member: 115712"><p>Det man kan förvänta sig dock när man drar ut i en svart backe är att "Ah här kan jag ligga på lite eftersom jag vet att folk som valde den här backen kan åka" Men vad man i själva verket möter är "Åh 10styckena som inte kan klarar av graderna/lutningen i backen och istället hasar ner på sidan för att göra stora bulor" Det slutar med att det blir någon form av puckelpist av den svarta backen och man inte kommer åka i den förens nästa morgon då det fortfarande är nypistad. (Det här fenomenet har jag mött på andra ställen än Åre)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="slalomgran, post: 815555, member: 115712"] Det man kan förvänta sig dock när man drar ut i en svart backe är att "Ah här kan jag ligga på lite eftersom jag vet att folk som valde den här backen kan åka" Men vad man i själva verket möter är "Åh 10styckena som inte kan klarar av graderna/lutningen i backen och istället hasar ner på sidan för att göra stora bulor" Det slutar med att det blir någon form av puckelpist av den svarta backen och man inte kommer åka i den förens nästa morgon då det fortfarande är nypistad. (Det här fenomenet har jag mött på andra ställen än Åre) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
-
Tillbaka
Topp