8:e januari...

8:e januari...
...drar vi ner till puderlandet österrike, förhoppningsvis för en hel säsong (om vi fixar jobb, boende osv)
Vi ska till St:Anton och dess omkrets

Någon som har lite tips på vad man ska ta med sig inför en säsong, eller fixar jobb och boende. Är lite nybörjare på det här så alla tips är jättevälkommna
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp