Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
8 GB SDHC - KORT till Olympus 8000?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niiiicke" data-source="post: 577910" data-attributes="member: 75222"><p>Schysst! Då ska jag köpa 2 sånna kort tror jag. Visst är det bättre med 2 på 4GB var än ett på 8 gb? Och du tror inte man behöver snabbare än hastighet 6 till kameran min? Tror att det finns hastighet 10 också. Och är dustin ett reko företag? Tycker att det snackas om många kameraföretag på nätet som bara är full av skit!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niiiicke, post: 577910, member: 75222"] Schysst! Då ska jag köpa 2 sånna kort tror jag. Visst är det bättre med 2 på 4GB var än ett på 8 gb? Och du tror inte man behöver snabbare än hastighet 6 till kameran min? Tror att det finns hastighet 10 också. Och är dustin ett reko företag? Tycker att det snackas om många kameraföretag på nätet som bara är full av skit! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
8 GB SDHC - KORT till Olympus 8000?
Tillbaka
Topp