91 words for snow

Gurra-san

Ny medlem
91 words for snow
Surfade runt lite och hittade lite info på nån tysk sida om "91 words for snow"

Directed by: David Benedek, Boris Benedek und Christoph Weber

Protagonisten:

Shaun White
Nicolas Müller
Freddy Kalbermatten
Terje Haakonsen
Jeremy Jones
Justin Hebbel
Darrell Mathes
David Benedek
Christoph Weber
Marco Grilc
Sani Alibabic

Någon som vet något mer om den här filmen, när den släpps osv?

91 words for snow
Hittade lite info nu. Men det verkar ju rätt svårt att få tag på den filmen eftersom dom förmodligen inte säljer deras tidningar från november 05 fortfarande. Sen så verkar den ju inte finnas i nån svensk tidning?

91 WORDS FOR SNOW
Magazine Release Dates (Issues that will carry the Film):

US:
--
Future Snowboarding FSM | Nov 20th
--
Snowboarder Magazine Photo Annual | Nov 29th

EU:
--
Pleasure Magazine, GER | Nov 12th
--
SnowSurf Magazine, FRA | December Issue
--
Whitelines Magazine, UK | December Issue
--
Rider Evolution, ESP | December Issue
--
Entry Magazine, ITA | December Issue

Japan:
SnowStyle Magazine | December Issue

91 words for snow
Den lär ju va riktigt bra. Skulle gissa att den är i klass med Robotfoods filmer. Men det måste ju gå att få tag på den på något annat sätt. Stor chans att man vinner..

91 words for snow
Har sett den ett par gånger nu, måste säga att jag gillar den skarpt!

Upplägget i filmen är lite annorlunda, många intervjuer, bra åkning också får man följa olika åkare från olika grenar inom snowboard, typ big mountain(Mike Basisch och Jeremy Jones) osv...

Kul upplägg, bra film!

Ps. den finns på DC++...

91 words for snow
n0bl

du har inte lust att dela med dig över typ dc/msn? skulle verkligen uppskattas. jag hittar den inte på hubbarna jag är inne på.

91 words for snow
Jag har filmen. Den finns att tanka hem från #trueboarders på othersideirc, testa det så slipper du lägga ut pengar på tidningen.

91 words for snow
Har försökt få tag på nån av tidningarna men det har varit helt omöjligt. Enda sättat var tyvärr dc++, skulle lätt vilja betala för en sån suverän film. Plus att man vill ju ha den på dvd. Hoppas att dom börjar sälja den på sajten sen: www.91words.com

Hamnar lätt på årets top 3 lista tillsammans men Futureproof och DC Mtn.Lab. Den är inte lika snyggt filmad som Pierre Wikbergs grejer men det vägs upp av det annorlunda upplägget.

91 words for snow
BigAir

Va?

rasmussen

Men det är irc alltså? jag kan inte det där så det går nog inte. vet du ingen dc hub där den finns?

Peppo

Det stod på deras hemsida att man endast kan få den i tidningarna så jag tror inte att dom kommer att sälja den. Förstår inte riktigt varfför dom kan ju tjäna bra med pengar på det.

Väldigt tacksam ifall någon vill dela med sig av den..

91 words for snow
EDIT: hittade den, anslut till servern irc.neovanglist.net exempelvis om ni vill dit. Tack så mycket för tipset, vilken grym kanal med massor av schyssta bot:ar :)

91 words for snow
den finns på www.video.google.com sökord: 91 words for snow. konstigt att den finns faktist men grymt bra! :D

91 words for snow
91 words for snow kom ut förra säsongen. Grym film för övrigt. Årets film är en ny Gap Session då det ska bygga ett sjukt hopp och sen följer 91 words for snow med va...?

91 words for snow
per720 sa:
allt finns på http://www.blankpaperstudio.com/Studio/index.html tydligen så ska benedek ha gjort en 1260 i the gap session.
ganska intressant sida faktist, speciellt the micro blog
Det var en double corked 1260. Ser helt sjukt ut.
cbp_0402-9727_468x351.jpg

Kolla även in deras Podcast: http://www.shralp.com/

Senast ändrad:
91 words for snow
fet film som fan, gillar upplägget i den. inte bara det vanliga killens namn sedan lägga till musik och köra i 3 min.

Tillbaka
Topp