6
6579stig
Guest
..
..
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"rimligt pris"ZackariasL sa:SVT kör med denna. Verkar helt ok. http://www.scandinavianphoto.se/produkt/6541784/sennheiser-mkh-50
Dom är ganska jämlika men det är lite skillnader på dem tex toutchscreen på 650d som 600d inte har osvHedda sa:Kameran är ohyggligt bra!
Har själv en 600D vilket är ungefär jämnlika!
Väldigt smidigt med vinklingsbara skärmen vid filmning.
Filmade i vintras ett event med min 600D, såkallat "watersplash".
Satt precis vid slutet och självklart var det en som vurpade satt fick minst 1-2 liter vatten rakt på kameran.
Fick soltorka ur objektivet men annars inga som helst problem!
Prisvärd? JA!
Jo som jag nämnde så var det några få skillnader.dennis0405 sa:Dom är ganska jämlika men det är lite skillnader på dem tex toutchscreen på 650d som 600d inte har osvHedda sa:Kameran är ohyggligt bra!
Har själv en 600D vilket är ungefär jämnlika!
Väldigt smidigt med vinklingsbara skärmen vid filmning.
Filmade i vintras ett event med min 600D, såkallat "watersplash".
Satt precis vid slutet och självklart var det en som vurpade satt fick minst 1-2 liter vatten rakt på kameran.
Fick soltorka ur objektivet men annars inga som helst problem!
Prisvärd? JA!
Den är den bästa för skateboard filmare !ChRizyBoOy sa:OT: Tycker du kameran är bra allmänt?
Jag tvivlar på att det är den bästa, kanske bra men inte bästdennis0405 sa:Den är den bästa för skateboard filmare !ChRizyBoOy sa:OT: Tycker du kameran är bra allmänt?
Ingen idé att köpa 700dChRizyBoOy sa:Tänkte köpa 700D men känns lite onödigt då 650d är i stort sett lika dan, men billigare!
Kan du berätta lite mer om det?Knaspurre sa:Om ni filmar mycket med era Canon-kameror tycker jag verkligen at ni ska kika in detta programmet.
Jag har installerat det på en av mina och det funkar riktigt bra. Man installerar det på sitt minneskort så man ändar ingenting i kameran. Det finns många funktioner såsom "timelapse" mm.
Magic Lantern
Ja, det är helt enkelt ett program som får dig att kunna använda din kamera mer.dennis0405 sa:Kan du berätta lite mer om det?Knaspurre sa:Om ni filmar mycket med era Canon-kameror tycker jag verkligen at ni ska kika in detta programmet.
Jag har installerat det på en av mina och det funkar riktigt bra. Man installerar det på sitt minneskort så man ändar ingenting i kameran. Det finns många funktioner såsom "timelapse" mm.
Magic Lantern