N Nils-N Ny medlem 2006-01-03 Åbergs annex #1 Ska ner till verbier på lördag någon som vet om "annexet" finns kvar och var det ligger vore lite kul och se det..
Ska ner till verbier på lördag någon som vet om "annexet" finns kvar och var det ligger vore lite kul och se det..
K KAW Ny medlem 2006-01-04 Åbergs annex #3 Typiskt! Jag var också sugen på att få mig en svensk skidhistorisk bild! Ligger väll borta vid Savoleyres-systemet någonstans tror jag.
Typiskt! Jag var också sugen på att få mig en svensk skidhistorisk bild! Ligger väll borta vid Savoleyres-systemet någonstans tror jag.