Äckligt låg arbetsmoral!

eHogstrom

Aktiv medlem
Äckligt låg arbetsmoral!
YO!
Fick sommarjobbet jag ville ha på den lokala turistradion.
Men jag måste säga att det suger verkligen så hårt, men när jag ställer mig frågan om jag hellre vill röjja sly lr passa gammlingar så vill jag ju inte det heller. Jag vill slappa och få pengar för ingenting!

Hur ska jag kunna ändra detta?
Var så utkörd att jag inte ens dök upp på jobbet idag och slog av mobilen.
Ett sommarjobb på 3veckor borde väl alla klara tänker jag men jag är osäker om jag gör det. Jag arbetar i stortsett för att folket omkring mig vill, jag klarar mig gott å väl pank en hel sommar (visst det är tråkigt och vara pank men det fungerar iaf). Hjälp mig! Jag har ingen lust och gå till jobbet imorn.

Äckligt låg arbetsmoral!
Ta dej i kragen och gå dit ändå!
Vad får du göra där egentligen som är så fruktansvärt jobbigt? ;O

Äckligt låg arbetsmoral!
själv ska man göra film med en kompis i tre veckor och få betalt! MUAHAHHA! jags känker en medlidande tanke till dig emil!

Äckligt låg arbetsmoral!
Ohmiie sa:
Det känns bara extremt hopplöst! Om man jobbar som en idiot så får man bara mer grejer att göra. Om man inte arbetar så är det att försöka gömma sig som gäller och det är också extremt tråkigt, roligare än att jobba dock. Att min handledare är lite konstig gör väl inte saken bättre, irriterande gammal äcklig tant. Ringde 4gånger idag och frågade om jag verkligen var sjuk!!

Äckligt låg arbetsmoral!
finns väl två alternativ:

1. tänk på hur gött de är med cashen i handen sen (cash is king) och bara gå dit, gör jobbet och dra hem sen!

2. hoppa av skiten, ingen cash men du får slöa så mycket du vill.

tills nästa år får du väl vara ute i go tid om du vill "slappa och få pengar för ingenting" så du har tid att hitta det omöjliga jobbet..

Äckligt låg arbetsmoral!
Hogizz sa:
Ohmiie sa:
Det känns bara extremt hopplöst! Om man jobbar som en idiot så får man bara mer grejer att göra. Om man inte arbetar så är det att försöka gömma sig som gäller och det är också extremt tråkigt, roligare än att jobba dock. Att min handledare är lite konstig gör väl inte saken bättre, irriterande gammal äcklig tant. Ringde 4gånger idag och frågade om jag verkligen var sjuk!!
Vad är det för grejer du får syssla med?

Jag fick rensa ogräs i 3 veckor och fick en handledare som var ogräset själv..
Inslängd i taggbuskar och feta blåsor på händerna efter första dagen så var man inte taggad att göra samma sak nästa dag och nästa dag och nästa dag......
Klarar man första veckan klarar man resten!

Äckligt låg arbetsmoral!
Vad fan ska du göra utan pengar? Du kan inte fara på några festivaler, köpa nya smutta kläder eller bara allmänt göra roliga saker....

Äckligt låg arbetsmoral!
stighall sa:
WORD!
Vart ifrån tror du ordet "jobbigt" kommer från, knappast från slöa, jag kan berätta för dig att det kommer från ordet jobb. De flesta jobb är jobbigt, gillar du inte jobbet så sluta då! det är väl heeelt upp till dig om du vill jobba eller inte, sluta gnäll och bit ihop som oss andra!

Äckligt låg arbetsmoral!
Du mannen du ska inte klaga ta tag i det nu utan pengar klarar man sig inte .
På mitt sommarjobb får jag gå upp klockan 05.15 varje dag och jobba till klockan 16.00 och då jobbar jag på en kyrkogård som innebär en massa krattning och allt sånt otroligt tråkigt du kan tänka dig . Så kom igen nu och ta tag i det... de kommer kännas underbart när det är över :)

PEACE

Äckligt låg arbetsmoral!
P_RenstroM sa:
Du mannen du ska inte klaga ta tag i det nu utan pengar klarar man sig inte .
På mitt sommarjobb får jag gå upp klockan 05.15 varje dag och jobba till klockan 16.00 och då jobbar jag på en kyrkogård som innebär en massa krattning och allt sånt otroligt tråkigt du kan tänka dig . Så kom igen nu och ta tag i det... de kommer kännas underbart när det är över :)

PEACE
Levde hela förra sommaren utan pengar så säg inte att man inte klarar sig.
Bor ju föh hemma fortfarande då jag bara är 17år och inte har någon inkomst.

Äckligt låg arbetsmoral!
Jag blir fan förbannad när jag läser det här. Hur jävla lat får man va?
Pallar inte skriva mer.. ska kyla av mig i duschen.

Äckligt låg arbetsmoral!
hah va fan stål håkke, du måste ju förfan klara av ett sommarjobb, hur fan ska de gå resten av livet, sitta i en soffa å leva på bidrag eller? skärpning för fan!

Äckligt låg arbetsmoral!
du har fan tur som har fått ett jobb..
och sen pallar du inte av det?
varför ens söka jobbet från första början?

Äckligt låg arbetsmoral!
Är det bara jag som ser rektorn i Simpsons framför mig, fast arbetslös? Bor hemma hos mamma, torkar henne i röven och är allmänt mammasjuk?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp