Adidas oldschool?

ncgustafsson

Ny medlem
Adidas oldschool?
Vart kan man köpa Adidas gamla modeller på ziphoodies? Inte sånna fula bomullsjackor som finns på Stadium och liknande, utan riktiga med "glansigt" tyg och ränder på armarna.

Sen undrar jag även vart man kan hitta Mac - Word tec som är med i "white men can jump" på nisses och johannes del. Det står att den ska finnas på myspace.com/macphc men de gör den inte..

Senast ändrad:
Adidas oldschool?
ah typ fast de finns ju hur många olika färger som helst på både ränder och på tröjorna så jag skulle vilja ha en sida där man kan välja. sen så blire minus för dedär märket med döskallen..

Adidas oldschool?
de va inte riktigt sånna heller. läs på förklaringen så fattar ni.. tröjorna av polyester och med tre ränder långst armarna. tror nog dom flesta känner till den modellen. de är ju en klassiker!

Adidas oldschool?
landenkungen sa:
Har de inte det i Adidas retrobutik i Sthlm, på söder?
förmodar att du menar den i brunogallerian på götgatan, va där igår, såg inte så mycket glansiga oldschool zippisar, ´men dom hade en hel del annat cleant. i stora adidasbutiken vid kungsgatan/sveavägen brukar de finnas en del såna gamla modeller. åk till stockholm!

Adidas oldschool?
okej då vet jag tills nästa gng jag drar iväg till sthlm. var där i helgen senast så de lär dröja ett tag tills nästa gång :P
thx 4 help iaf

Tillbaka
Topp