Affärer i New york

Rhermansson

Medlem
Affärer i New york
tja ska dra till usa i höst Till new york och undrar fall nån vett nåra goa affärer i New york typp som säljes surf skid saker hiphop kläder mm tacksam för svar (: :D

Affärer i New york
Hiphop och skate relaterade kläder och dylikt lär du hitta så det räcker och blir över...
Surf och skidavdelningen är nog få som har... Annars prova http://www.evo.com för att beställa till eventuell hoteladress... Det var jag själv inne på eftersom jag ska till Florida i sommar. :)

Affärer i New york
Finns väldigt lite skidgrejer i storstaden. Det finns dock en affär som heter Paragon Sports som säljer en del skid och snowboards grejer, Hip hop kläder hittar du lite överallt så oroa dig inte för de:D

Affärer i New york
det finns random affärer här och där där dom säljer skate, inga skidor dock. undvik lids butiken mellan times square och ESB, dom tog $20 mer än vad min keps kosta, och har fortfarande inte fått tillbaks pengarna. det är nog ingen idé att beställa från evo då dom skickar från Seattle med mark frakt, så det kan ta nästan 3 veckor till NY

Affärer i New york
finns en på time square. går inte att missa. sedan är det bara att antingen googla, eller traska runt. finns bla två Blades-affärer på Manhattan som är lätta att hitta med google(den norra ligger typ på 74st, Columbus avenue om jag inte missminner mig helt, men någon gata där i kring är det), plus mycket, mycket mer.

Tillbaka
Topp