Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Afterlame
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rief" data-source="post: 86970" data-attributes="member: 37686"><p>Alltså, musiken i sig är kanske inte det bästa.. Men det som de har gjort av musiken är något helt annat... Jag tycker att musiken passar som handen i handsken till bilderna i afterlame.. Det är kul också att de med afterlame och även afterbang & lame började använda helt annorlunda musik än vad man tidigare gjorde.. Kolla på MDP t.ex.. De har kört fatwreck-skatepunk i alla år, plus mer och mer hiphop mot slutet. Likaså har de flesta andra snowboardfilmer på senare år fastnat i en mall av musikval, som blivit så jävla tröttsamt till slut... Jag kommer ihåg att jag var hemskt skeptisk till Lame när jag såg den första gången eftersom de kör typ lam musik genom hela filmen, men sen började jag se att det passade in.. Många av årets filmer försöker ju apa efter lame rätt mycket, t.ex lost in transition mfl, men det känns ändå blekt och bara som upprepning, och då tycker jag också att afterlame har utvecklats en del jämfört med lame, musikmässigt...</p><p></p><p>Jag håller med om att de inte fokuserar på hardcoresuperteknisk åkning, men när jag tänker på MDP och hur de bara håller på att tok-mata råavancerade trick det ena efter det andra... om man ska generalisera så tycker jag att snowboard handlar mer om det robotfood visar än vad de flesta andra filmer innehåller... och jag mycket hellre på robotfoods filmer, även om de totalt har färre snurrade varv runt alla axlar...</p><p></p><p>Alla robotarna i afterlame har ju så grymt sköna stilar.. Och förutom att alla åkare har kör snyggt, så höjer jag i alla fall ögonbrynen åt benedeks off-axis-flippar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rief, post: 86970, member: 37686"] Alltså, musiken i sig är kanske inte det bästa.. Men det som de har gjort av musiken är något helt annat... Jag tycker att musiken passar som handen i handsken till bilderna i afterlame.. Det är kul också att de med afterlame och även afterbang & lame började använda helt annorlunda musik än vad man tidigare gjorde.. Kolla på MDP t.ex.. De har kört fatwreck-skatepunk i alla år, plus mer och mer hiphop mot slutet. Likaså har de flesta andra snowboardfilmer på senare år fastnat i en mall av musikval, som blivit så jävla tröttsamt till slut... Jag kommer ihåg att jag var hemskt skeptisk till Lame när jag såg den första gången eftersom de kör typ lam musik genom hela filmen, men sen började jag se att det passade in.. Många av årets filmer försöker ju apa efter lame rätt mycket, t.ex lost in transition mfl, men det känns ändå blekt och bara som upprepning, och då tycker jag också att afterlame har utvecklats en del jämfört med lame, musikmässigt... Jag håller med om att de inte fokuserar på hardcoresuperteknisk åkning, men när jag tänker på MDP och hur de bara håller på att tok-mata råavancerade trick det ena efter det andra... om man ska generalisera så tycker jag att snowboard handlar mer om det robotfood visar än vad de flesta andra filmer innehåller... och jag mycket hellre på robotfoods filmer, även om de totalt har färre snurrade varv runt alla axlar... Alla robotarna i afterlame har ju så grymt sköna stilar.. Och förutom att alla åkare har kör snyggt, så höjer jag i alla fall ögonbrynen åt benedeks off-axis-flippar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Afterlame
Tillbaka
Topp