Sakarias-Majander
Medlem
Ahmet Dadali
vad exakt är det han dödar? fattar nada azåzååzååååePousette sa:ahmet killin'it!
bästa...nej men den är ju sjukt bra, vad är det som är dåligt?Mar_cus sa:Åkningen va kanske inte den bästa
hoppas på ironi från din sida. Annars vet du inte mycket om skidåkningMar_cus sa:Åkningen va kanske inte den bästa
vilken typ av skidåkning? det här är inte SKIDÅKNING det här är jibbingBajskorven sa:hoppas på ironi från din sida. Annars vet du inte mycket om skidåkningMar_cus sa:Åkningen va kanske inte den bästa
han åker ju inte ens fr 4bi9?J-rockner sa:Hmm första gången jag blev posetivt överraskad av honom. För jag brukar hata 4bi9 stylen men detta gick att kolla på.
4bi9 stylen...J-Landahl sa:han åker ju inte ens fr 4bi9?J-rockner sa:Hmm första gången jag blev posetivt överraskad av honom. För jag brukar hata 4bi9 stylen men detta gick att kolla på.
vadå att han åker som alla i usa?Kruxelidux sa:4bi9 stylen...J-Landahl sa:han åker ju inte ens fr 4bi9?J-rockner sa:Hmm första gången jag blev posetivt överraskad av honom. För jag brukar hata 4bi9 stylen men detta gick att kolla på.
Jag hoppas verkligen att alla i usa inte åker så här...Isåfall vart fan är skidåkningen på väg?? Det blir ju bara mer gangsta för varje år och det börjar jag bli sjukt trött på. Jag vet att alla kör sin egen stil men nu börjar det ju nästan gå för långt när 11/12 åringarna börjar köra med mer "gangsta" stil. Kör som ni vill men skaffa en UNIK stilJ-Landahl sa:vadå att han åker som alla i usa?Kruxelidux sa:4bi9 stylen...J-Landahl sa:han åker ju inte ens fr 4bi9?
ja tycker de är bra att ALLA i usa åker så här.J-rockner sa:Jag hoppas verkligen att alla i usa inte åker så här...Isåfall vart fan är skidåkningen på väg?? Det blir ju bara mer gangsta för varje år och det börjar jag bli sjukt trött på. Jag vet att alla kör sin egen stil men nu börjar det ju nästan gå för långt när 11/12 åringarna börjar köra med mer "gangsta" stil. Kör som ni vill men skaffa en UNIK stilJ-Landahl sa:vadå att han åker som alla i usa?Kruxelidux sa:4bi9 stylen...
Hoppas det bara en fluga som dör ut..
//jR
helt rätt titti, som vanligt gnäller johan på alla med lite för stora klädertittti540 sa:ja tycker de är bra att ALLA i usa åker så här.J-rockner sa:Jag hoppas verkligen att alla i usa inte åker så här...Isåfall vart fan är skidåkningen på väg?? Det blir ju bara mer gangsta för varje år och det börjar jag bli sjukt trött på. Jag vet att alla kör sin egen stil men nu börjar det ju nästan gå för långt när 11/12 åringarna börjar köra med mer "gangsta" stil. Kör som ni vill men skaffa en UNIK stilJ-Landahl sa:vadå att han åker som alla i usa?
//jR
så dom inte ser ut som små bratZzzz
Jag håller verkligen med, det där med 11/12 åringar som man börjar se här på FR, sånt gör mig lite små aggressiv haha. Men när man åker så bra som Ahmet får man fan se ut som man vill :PJ-rockner sa:Jag hoppas verkligen att alla i usa inte åker så här...Isåfall vart fan är skidåkningen på väg?? Det blir ju bara mer gangsta för varje år och det börjar jag bli sjukt trött på. Jag vet att alla kör sin egen stil men nu börjar det ju nästan gå för långt när 11/12 åringarna börjar köra med mer "gangsta" stil. Kör som ni vill men skaffa en UNIK stilJ-Landahl sa:vadå att han åker som alla i usa?Kruxelidux sa:4bi9 stylen...
//jR
Annars får man inte se ut som man vill eller?Setermannen sa:Jag håller verkligen med, det där med 11/12 åringar som man börjar se här på FR, sånt gör mig lite små aggressiv haha. Men när man åker så bra som Ahmet får man fan se ut som man vill :PJ-rockner sa:Jag hoppas verkligen att alla i usa inte åker så här...Isåfall vart fan är skidåkningen på väg?? Det blir ju bara mer gangsta för varje år och det börjar jag bli sjukt trött på. Jag vet att alla kör sin egen stil men nu börjar det ju nästan gå för långt när 11/12 åringarna börjar köra med mer "gangsta" stil. Kör som ni vill men skaffa en UNIK stilJ-Landahl sa:vadå att han åker som alla i usa?
//jR
haha, nej.. Men han innan skrev att han åkte "4bi9 stylen"..J-Landahl sa:vadå att han åker som alla i usa?Kruxelidux sa:4bi9 stylen...J-Landahl sa:han åker ju inte ens fr 4bi9?
fasst nu ser det väl ungefär ut sådär när de flästa unga amerikar åker... t.ex. corey vanular åker väl snarlikt?Kruxelidux sa:haha, nej.. Men han innan skrev att han åkte "4bi9 stylen"..J-Landahl sa:vadå att han åker som alla i usa?Kruxelidux sa:4bi9 stylen...
inte att han åker för 4bi9...
måste man åka för 4bi9 för att ha den stylen lr vaa?
Bra kruxelidux.Kruxelidux sa:haha, nej.. Men han innan skrev att han åkte "4bi9 stylen"..J-Landahl sa:vadå att han åker som alla i usa?Kruxelidux sa:4bi9 stylen...
inte att han åker för 4bi9...
måste man åka för 4bi9 för att ha den stylen lr vaa?
Jo, men det känns lite mer... berättigat att köra i stora kläder när det ser snyggt ut, vilket det inte gör på en 11åring som spikar på studsmattan -.-Mangeeeee sa:Annars får man inte se ut som man vill eller?Setermannen sa:Jag håller verkligen med, det där med 11/12 åringar som man börjar se här på FR, sånt gör mig lite små aggressiv haha. Men när man åker så bra som Ahmet får man fan se ut som man vill :PJ-rockner sa:Jag hoppas verkligen att alla i usa inte åker så här...Isåfall vart fan är skidåkningen på väg?? Det blir ju bara mer gangsta för varje år och det börjar jag bli sjukt trött på. Jag vet att alla kör sin egen stil men nu börjar det ju nästan gå för långt när 11/12 åringarna börjar köra med mer "gangsta" stil. Kör som ni vill men skaffa en UNIK stil
//jR
Förövrigt är ahmet duktig skidåkare/jibber.