Airstyle

Striker

Ny medlem
Airstyle
Tjabba, jag har fått ett skitbra bud på ett par Fischer Airstyle , De finns i 180 cm , jag e 184 och väger typ 68-70 kg. Åker överallt. Är längden lagom? eller för långa/korta?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp