Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Åka goofy och normal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SolarCircle" data-source="post: 864582" data-attributes="member: 90423"><p>Ja, att kunna ta några skär samt kunna göra en duglig ollie switch (tvärtom mot vad du brukar åka/baklänges)) är grundläggande om du ska börja snurra. Ta dig till backarna som du tycker är lätta (blå?) och lär dig köra dem "baklänges" Det kommer gagna dig i längden. Fast en fs180 är inte överdrivet svår i låg hastighet, det är när du kommer upp i större hopp, dvs mer fart, som du önskar att du var säker på att köra switch.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SolarCircle, post: 864582, member: 90423"] Ja, att kunna ta några skär samt kunna göra en duglig ollie switch (tvärtom mot vad du brukar åka/baklänges)) är grundläggande om du ska börja snurra. Ta dig till backarna som du tycker är lätta (blå?) och lär dig köra dem "baklänges" Det kommer gagna dig i längden. Fast en fs180 är inte överdrivet svår i låg hastighet, det är när du kommer upp i större hopp, dvs mer fart, som du önskar att du var säker på att köra switch. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Åka goofy och normal
Tillbaka
Topp