Åka longboard eller bmx i sthlm?

• Trådstartare Trådstartare Crispet
  • Start datum Start datum
C

Crispet

Guest
Några som har lust att träffas nån dag för att åka lite bräda eller cykla lite. Longboard mest för att det är kul, och bmx för att jag känner att jag inte utvecklas nåt när jag cyklar själv...
Så bor du i sthlm och känner för att åka lite nån dag? Vi kanske kan styra upp nån slags session till och med?

aa jag e på å åka lite bräda, ska bort över helgen men e hemma igen på måndag eller tisdag.
e rätt ny inom longboardsvängen men tycker det e grymt kul.
kan ju ta å höras inom nästa vecka å snacka med grabbarna på longboard.nu å kolla

Tjena grabben!
Var i stockholm bor du?
klart du ska hänga med oss och åka =) vi är ett gäng i stockholm som åker, både downhill o tränar slides! tjejer och killar blandat. tyvärr så är de flesta bortresta just nu men kommer hem i slutet på nästa vecka!
Du kan alltid ta mitt nr o höra av dig om du känner för att åka: 0735924630, skicka ett sms med ditt nr också så att vi kan höra av oss till dig

hälsningar Katreen

mors... vart brukar ni köra?

jag bor 4mil utanför på värmdö, djurö, men jag går i plugget vid gullmars så då e det ju inge problem. e det bara vildingar som e med å kör eller?

peace!

Tjena. Tänkte bara höra med er som är inne på det här med longboard. Jag är ny på det men tänkte börja. Har sett en annons om en bräda för 1500:-. det är en Sector nine med truckar och allt. Är det ett bra pris? Den ska tydligen ha kostat 2400:- ny.

Vore tacksam för svar! =)

1500 är väll ett bra pris, det lär ju bero på skicket...
som vanligt.
Själv ska jag bygga en själv, det kan ju inte vara så jävla svårt eller? jag e ju teknolog!!

Dra till BMX banan i Älvsjö nån kväll så kanske du träffar mig, om inte annat så är det alltid många där som är pratglada ;)

Jag vill åka! Är mest inne på BMX just nu....hmm typ 200 år sen nån sa nåt på den här tråden. Men om ni
inte dött av ålderdom kan vi ju åka lite rullstol kanske?

Tillbaka
Topp